Eerst 3 positieve testen, daarna 3 negatieve.. help!!

Misschien een rare vraag, toen mijn menstruatie uit bleef heb ik 3 positieve testen in mijn hand gehad, 1 a 1,5 week daarna een clear bleu test gedaan en die gaf tot mijn verbazing aan: niet zwanger. Daarna nog 2 testen gedaan en ook negatief, verder ben ik elke dag misselijk, gevoelige borsten, vaak naar het toilet, weëig gevoel in mijn buik noem maar op. Gister mijn huisarts gebeld en die kwam er ook niet uit, donderdag daar mijn urine afgeven en misschien bloed prikken en dan maar afwachten. Ik ben zo bamg voor een miskraam ookal heb ik daar niks van gezien of gemerkt.

Nog meer mensen die hier last van hebben (gehad)?

Hoi,

mag ik misschien vragen met wat je de eerste keer heb getest? Het schijnt zo te zijn  dat de clearblue meer hcg nodig heeft dan bijvoorbeeld een goedkope test van de kruidvat. Of dit waar is weet ik niet, maar toen ik net pas zwanger was heb ik dit wel meerdere keren gelezen..

Huisarts kan t prima voor je uitzoeken! Jezelf niet onnodig in de stress laten zitten meid.

Heb je misschien te vroeg een test gedaan? Ik had getest toen ik 7 weken was, voldoende hcg.

In de eerste weken is t hcg te weinig! Ook ochtend urine heeft meer hcg dan andere.. er zijn vast veel verklaringen.

Succes x

Mommy to be

geen stess ! Ik heb precies het zelfde gehad die clearbleu is super kut als ik t even zo mag zeggen!

Mij had 2 positieve testen van eigen merk Etos toen een clear alle 3 op de zelfde dag alle 3 positief voor de grap de volgende dag nog een clear bleu gedaan en die was negatief heeeeeeel vervelend want je gaat enorm twijfelen aan je zelf

het kan zijn dat je hcg in je urine niet voldoende te zien was in de ene urine en in de andere wel!

Vergeet niet dat een test alleen positief aan kan geven als er hcg te meten is en het hcg hormoon is alleen aanwezig als je zwanger bent dus wees gerust je bent gewoon zwanger ik was ook helemaal down na die negatieve test maar ik ben gewoon in gezonder verwachting inmiddels al 8 weken

veel liefs nikki

Oh wat een opluchting nikki.. ik stressde zo erg daardoor! Ik ga het idd maar laten uitzoeken bij de huisarts en laat de afspraak bij de verloskundige gewoon staan en we gaan hopen, ook zo raar dat ik nog niet ongesteld ben dan.. we gaan het zien ☺️

heeft me al wel een beetje gerust gesteld in ieder geval! Xx

Maartje, ik was 4 weken toen ik die testen deed en ze waren positief, afgelopen week negatief, maar we gaan het zien! Heb ook heeel erg last van mood swings

Terug
Bovenaan