Eerst 8 rondes regelmatig en nu ineens geen ongi en geen posi test??

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Maart 2008 ben ik gestopt met het nemen van de pil.
Daarna ben ik elke maand zo rond de 30-33 dagen ongi geworden.
Nu is het maand 9, ben ik inmiddels 5 dagen overtijd en nog geen rd's.
Uiteraard heb ik al twee testen gedaan (de laatste afgelopen vrijdag) en nog steeds geen ongi.

Herkent iemand dit? Kan je zomaar een maand overslaan?

Veel liefs,

Missy

Hoi Missy,

Behoorlijk frustrerend!!! Ik heb het ook gehad na 6 maanden. Maand 1 tot en met 4 was ik regelmatig met 30 dagen. maand 5 was ik 3 dagen overtijd en afgelopen maand was ik nog eens 7 dagen overtijd. En ja, alleen maar negatieve testen.
In mijn temp lijst kon ik achteraf zien dat ik op dag 30 pas mijn ei heb gehad.
En nu weet ik dus niet meer wanneer we nu moeten gaan klussen.
Ik ben maar weer een het tempen maar dan zie je je ei achteraf pas.
Ik heb geen idee hoe dit ineens kan.

Groetjes, Ris

Hoi Ris,

Bedankt voor je reactie.
Ik vind het ook heel raar dat het ineens een maand zo laat is. Ben nu nog steeds niet ongi dus inmiddels al 6 dagen "overtijd".
Ik ga het aankomende maand rigoreus aanpakken, heb gisteren 24 ovutesten besteld haha
Ik moet en zal weten wanneer mijn ei is deze maand! hihi
Ik ga net zo lang testen totdat ik hem gevonden heb!!
Ben wel benieuwd of mijn ongi nog gaat komen of dat ik nu ineens een maand over ga slaan. Het voelt namelijk niet alsof mijn ongi nog gaat komen.
Nou ja, wachten wachten wachten, meer zit er weer niet op.

Succes met het zwanger worden Ris!!

Ik had regelmatige cyclus van 28-30 dagen en ongi bleef uit, testen bleven negatief. Maar uiteindelijk op dag 39, dus 10 dagen overtijd, werd de test heeeeeeeeeeeeeel vaag positief!! En op dag 41 werd de test pas echt overtuigend en kon ik bevatten dat ik toch zwanger was.

Achteraf bleek ik een late eisprong (opeens??) gehad te hebben rond dag 21 ipv 15, was een week minder lang zwanger en daarom had het dus even geduurd voordat HCG hoog genoeg was... Als ik niet zwanger was geweest was ik waarschijnlijk rond dag 36-37 ongi geworden, dus opeens spontaan een lange cyclus.

Ik hoop dat het bij jou net zo mooi uitpakt als bij mij! Tot 14 dagen overtijd heeft testen (bij uitblijven ongi) nog zin, een zwangerschap is dan nog mogelijk!

Veel succes en sterkte met wachten

Groetjes, Karin
35+1 wkn van 2e

Hoi Karin,

Dat zijn nog eens mooie berichten!
Uiteraard hoop ik heel hard dat het bij mij net zo uit gaat pakken!!
Ik ga er morgenochtend nog eens een testje tegenaan gooien en anders maandag de gyneacoloog bellen.
Hopelijk een positieve test!!

Groetjes,

Missy

hey

ook ik had dit een aantal maanden geleden.
ben feb 08 gestopt met de pil
zon  7 rondes redelijk regelmatige cyclussen van 31 dagen
de 8 ste ronde in eens 48 dagen, heel de maand oktober geen ongi gehad. zag later op mijn temp lijst dat ik mij ei waarschijnlijk op dag 29 had gehad ipv meestal dag 17.
mijn temp was toen gestegen
wat wel weer raar was dat mijn temp 22 dagen hoog bleef, maar ik werd dus 19 dagen na mijn ei ongi mijn temp bleef dus hoog tijdens mijn ongi, toen deze voorbij was zakte bij weer.
de cyclus daarna duurde 35 dagen en heb ik naar mijn inzicht helemaal geen eisprong gehad,  erg wisselende temp maar geen duidelijke verhoging op het eind.
mij ongi was ook bijna niks 2 dagen amper bloedverlies  .

nu zit ik dus in ronde 10 en ben nu op dag 27
heb waarschijnlijk dag 20 mijn ei gehad want sindsdien  heb ik hoge temp.
heb  sinds een paar dagen ook weer erg gevoelige borsten/tepels    
deze cuclus zal dus ong op 33 dagen uitkomen
(of hopelijk eindelijk zwanger maar ga er maar niet van uit, zal wel leuk zijn om zo het nieuwe jaar te beginnen)

het kan dus wel dat je ineens een maand overslaat, maar je ei kan ook gewoon later gesprongen zijn.
of   al zwanger maar is je hormoon nog te laag voor de test

Groetjes sonja

Misschien mag ik hier ook een vraag stellen,

Ik had dus 5 maanden lang een regelmatige cyclus van ongeveer 30 dagen, in maand 6 in 1 x van 40 dagen.
Ik vraag me af, blijft mijn cyclus dan nu op 40 dagen of zal die weer naar beneden gaan?
Ik weet nu echt niet meer wanneer ik vruchtbaar ben en wanneer we moeten klussen.
Ik zit nu op dag 22 en nog geen verhoging en geen positieve ov test.

hey ris

bij mij is het dus maar 1 keer zo lang geweest
mijn cyclussen waren als volgt
ronde 1   34d
2     31  d
3     32 d
4     31 d
5     30 d
6     31  d
7     31  d
8    48 d
9     35 d
10 nu op dag 27 wordt een cyclus van denk ik   33 d volgende week de 15de NOD
bij mij is het dus wel weer terug "korter"

ik had dus ook geen ei sprong (voor zover ik denk) de cyclus na mijn langere cyclus
had geen temp verhoging in elk geval

groetjes sonja

Terug
Bovenaan