eerst de hond, nu de kat

A

Anoniem

Guest
helaas is vandaag ook onze kat van 18 overleden. ze heeft een hersen bloeding gehad.
niets aan zo.

Wat een ellende. Hoop dat hij het goed gehad heeft bij jou en dat dat een troost  mag zijn.

Ongelooflijk dat er mensen zijn die niet snappen dat dit enorm verdriet doet. Mijn hond is pas overleden en ik heb zoveel verdriet gehad. En toch zijn er mensen die vinden dat je overdrijft "het is maar een hond hoor"

hoi Jarnos,

Jeetje, ook geen leuke week voor jullie...Ik hoop dat jullie kat 18 jaar een mooi leven heeft gehad en dat jullie ook dit verdriet een plekje kunnen geven.

sterkte,

Odette

jeetje zit er gewoon van te huilen (lang leve hormonen)
meis heel veel sterkte!!!!

Jarnos,

Wat ontzettend rot voor jullie zeg, zeker als zo'n beestje al zolang bij je is.

Persoonlijk ben ik niet zo'n dierenliefhebber (ik haat ze niet hoor), ik heb gewoon niet zoveel met huisdieren en ik wil ook niet de verantwoording en verzorging voor zo'n beestje hebben. Daarnaast ben ik ook vreselijk allergisch voor harige dieren. Dus hoe je je echt voelt zou ik niet weten.

Maar toch kan ik me voorstellen dat het heel erg moeilijk is om afscheid van je huisdier te moeten nemen.

Sterkte!

Kus Syl

Jeetje wat balen.
Mijn hond heeft misschien een tumor in zijn kop, baal er echt van het is toch mijn 1e kindje.
Heel veel sterkte de komende periode.

Petra 33-1

Terug
Bovenaan