eerst depri daarna super vrolijk

zow....gelukkig heb ik eens goed nieuws....whahaha...

vanochtend de kno gebeld en mocht vanmiddag direct komen....kom ik daar vanmiddag en zijn we direct aan de beurt...ik met lood in de schoenen naar binnen daar...Yoëll die super vrolijk Haai papa zegt tegen de dokter wahahahha......dokter natuurlijk lachen....

hij zit ook mijn blik dat ik angstig ben dus hij zegt ga direct maar in de stoel zitten....nou oortjes bekeken, en mama mocht ook weer kijken....nou zitten daar twee hele mooie buisjes in zn oortjes.....niets ontstoken geen smeer en geen druk achter zn trommelvlies...zelfs ik kon zien dat het er rustig uit zag....

en daarna ging de dokter met zn mooie helmpie met lamp de amandelen allemaal bij langs..."nou" zegt de dokter.....hij heeft een verkoudheidje maar ik heb nog nooit zulke mooie roze amandelen gezien bij zo`n klein jochie die verkouden is......pfffiiieeeeuuuwwww....ik kon wel janken van blijdschap zeg...en kreeg daarom een schouderkloppie van meneer de dokter....

ik was vanochtend echt enorm bang dat we weer te horen zouden krijgen dat meneertje onder het mes moest......nou gelukkig is dat niet zow en ben zow blij dat ik de vlag wel uit kan hangen........

Wel gaat de kno arts onze huisarts bellen waarom hij ons onnodig bang heeft gemaakt en wat voor apparatuur hij gebruikt en of er soms een klepje op z`n in de oor kijk ding zit......omdat de huisarts de buisjes niet kon zien....zelfs ik kon ze duidelijk zien.......

nou mijn verhaal ben ik weer kwijt

liefs een dolgelukkige mama....

gelukkig maar dat je zo snel terecht kon, ben je weer opgelucht!
wel balen van jullie HA, moeilijk hoor, de ene keer willen ze je niet doorsturen en is er wel wat aan de hand, een andere keer maken ze je voor niks ongerust, tja het blijven natuurlijk ook mensen...

liefs Jenneke

He meid, wat heerlijk!
Ik vond het al zo vreselijk zielig dat het (zo leek het althans) weer mis was. Jullie hebben nu wel eens recht op gewoon lekker genieten!

Fijn dat alles er dus goed uitziet.
Hoe gaat het nu met jou?

Liefs Annet

Hey Denise
Wat super fijn om te horen joh!! Eindelijk iets positiefs voor jullie. Jullie hebben het ziekenhuis en al die andere nare dingen eromheen genoeg gezien!!!

Maar wat huisartsen betreft die weten soms echt niet wat ze zeggen. Ik had een paar weken terug hele erge hoofdpijn maar de dokter kon niet vinden wat voor hoofdpijn. Toen kwam er nog een huisarts bij en die vroeg aan mij 'wat denk je zelf?' Dus ik schrok daar behoorlijk van en omdat een tante van mij een tumor heeft gehad zat ik ook aan het ergste te denken en toen ik dat zei, zei die arts dat dat niet raar gedacht is  Heb echt 2 weken best in spanning gezeten en toen ik in het zh was zeiden ze dat die kans 0,00001 was het was dus 'gewoon' migraine. Ik heb ook tegen de neuroloog gezegd wat de huisarts tegen mij had gezegd en toen begreep ze mijn ongerustheid heel goed en dat ze het onzin vond van de huisarts. Heel verhaal haha
Liefs Esther

Terug
Bovenaan