eerst een 'vol' vruchtzakje een week later leeg

<p>hallo, </p><p>1,5 week geleden zijn we voor een eerste echo gegaan, daar zaken we een vruchtzakje gevuld met hele lichte hartactiviteit. We moesten een week later terug komen, ineens was die leeg. </p><p>Ik snap alleen niet hoe dat kan, eerst vol en dag leeg? waar is de inhoud dan gebleven? </p><p>vandaag naar de gyn. om verder stappen te bespreken. </p><p>groeten, </p><p>Monna</p><p> </p><p> </p>

ik heb maandag 4 tabletten genomen en dinsdag nog 2. Flink afgezien de eerste avond en nu nog alleen veel bloedverlies.. denk dat alles er wel uit is nu. 
Had het iets te veel onderschat, best een heftige toestand. Heb 3x een wat groter stolsel verloren. 1x op de eerste avond en vervolgens 2x in de ochtend waaronder vanmorgen. 
Volgende week donderdag nacontrole, hoop dat het goed is gegaan. 
De gynocoloog heeft uitgelegd bij de laatste echo dat er wel een embryo heeft gezeten maar dat deze vrij in het begin al gestopt is met groeien. Dus het was niet 'leeg'. zoals ik eerder dacht. 
Op naar een nieuwe poging.. 

Hallo monna .  
Het is ook best heftig. Heb het ook mee moeten maken begin juni. Had ook niet verwacht dat het zo zwaar zou zijn. Denk goed aan jezelf. 
En hopelijk ben je net als mij weer snel zwanger. Het was bij ons meteen weer raak. Had wel een hele lange cyclus naar het gebruik van de tabletten. 

Terug
Bovenaan