Eerst een Joyce, mama van Mara en nu een Krista die overal antwoord op geeft :(

Jeetje, zijn er mensen die zich soms dood-vervelen? Eerst word er op alles maar gereageerd door ene Joyce , mama van Mara en nu is het steeds ene Krista (die zegt dat ze in een kinderdagverblijf werkt!!) die overal maar antwoord opgeeft!! Zijn er misschien meer mensen met een mening?

 
Wees juist blij dat er gereageerd word op de vragen.....en voor degene die de vraag stellen maakt het echt niet uit wie er reageerd.
Jammer dat je, je energie in dit soort anonieme mailtjes steekt!
 
Waarom is dat nou weer flauw Roos? Wat maakt het nou uit of iemand er een naam bij zet of niet? Laten we eerlijk wezen die naam zal 8 van de 10 keer ook fictief zijn. Als je niet van anonimieteit houd kun je het mediun internet misschien beter links laten liggen. En waarom zou anoniem niet mogen aangeven dat hij/zij zich stoort aan de reacties van die dames? Jij mag toch ook aangeven dat jij blij bent met de reacties van die dames? Op dit forum heerst een beetje de tendens dat je veel en vaak je mening mag spuien zolang je het daarin maar met iedereen eens bent, maar dat je vooral je mond moet houden als je er eens andere ideen op na houdt. Dat vind ik pas flauw.
 
Tja je moet toegeven dat Joyca, mama van Mara wel heel erg veel te zien is in de reacties. Dit valt op zeg maar. Als je graag wilt opvallen is daar wat mij betreft helemaal niets mis mee, maar dan moet je ook niet piepen als anderen daar eens wat van zeggen. Nou valt het me ook op dat Joyc, mama van Mara hier nog niet op gereageerd heeft dus wie weet........
 
He Nadia, jij hebt blijkbaar ook niets beters te doen dat je hier op in gaat. Maareh, misschien een idee om eens inhoudelijk te reageren op bovenstaande reacties in plaats van een kreet van 2 zinnen die op geen enkele manier ingaat op de bovenstaande reacties. Als je namelijk goed leest Nadia kun je zien dat bv. de anoniem van 11.10 eingenlijk niets zegt over Joyce maar heel andere dingen zegt. Blijkbaar vind jij het niet de moeite waard hier inhoudelijk op te reageren maar maak jij je er liever vanaf met een niet echt ter zake doende 2-liner. Jammer hoor.
 
Wat heb ik te doen met jullie kinderen zeg!
Wat zullen dat een zeurmensen worden! WAnt jullie zullen in het dagelijks leven niet heel anders zijn dan op dit forum te zien is. Beetje jammer zo'n voorbeeld. Ik wou dat mensen zich eens de echt belangrijke zaken in de wereld aantrokken ipv dit irrelevante gezwets te laten horen. Maar ja, ik vrees dat dat iets teveel gevraagd is voor het niveau wat hier voornamelijk rondzwerft.
Ik geef de hoop dan ook maar op en ga nu iets nuttigs doen! Deden jullie dat ook maar. Sterkte met de "opvoeding".
 
Terug
Bovenaan