Eerst een licht streepje en drie dagen later helemaal niets ?!?!

Hallo,

Ik had vorige week zondag ( 6 april) ongesteld moeten worden, maar helemaal niets !!
Gelijk een test gedaan, want kon niet wachten.  Maar NIETS  Woensdag nog een test gedaan ('s ochtends moet eigenlijk niks uit maken)maar een WEL een dun streepje !!!!!
Vanmorgen (zaterdag)  weer een test in de hoop dat het streepje dikker zal zijn en meer duidelijkheid zal geven, maar er was gewoon helemaal niets te zien ?!?!?!?
Ik snap er nu niks meer van, heb het nog wel met de zelfde merk test gedaan.
Hebben andere dit ook wel eens mee gemaakt en was je toen zwanger of niet ???
Groetjes ready

Ik heb hier geen ervaring mee..maar aangezien je al eenw eek overtijd ben zal ik je dokter bellen en dit uitleggen.. misschien dat ie dan al eerder een bloedtest wil deon..  

Laat je het nog even weten?

xx Mamoetje

Toeval bestaat niet, of toch wel. Hier precies hetzelfde... Ik heb toevallig gister een bericht geplaats met exact hetzelfde probleem. Eerst wel een streep en nu geen streep meer. Mijn menstruatie is nog steeds niet begonnen, ben nu bijna een week over tijd en heb ook geen gevoel dat ik 't moet worden. Wel zijn mijn borsten wat gevoeliger etc. Dus, ik kan je niet vertellen wat het is, maar ik hoop van harte dat wij beide volgende week ofzo toch goed nieuws kunnen melden. Sterkte.

Ps Mijn man en ik hebben besloten om de volgende test pas volgend weekend te doen en maar afwachten. Erg lastig, maar ja wat kun je anders?

Hallo mammawendy,
Ik heb inderdaad jou topic ook even gelezen en je heb al het een en ander mee gemaakt. Ook las ik dat je bij de eerste zwangerschapdat je  pas kon lezen na 6 weken dat je zwanger was. Wel vaag is dat, maar misschien is dat nu ook wel het geval bij ons. Ik heb ook last van mijn borsten en mijn rug. Gisteren had ik ook wel wat last in m'n buik, maar nog steeds niet ongi !!