Eerst een licht streepje en drie dagen later helemaal niets ?!?!

Hallo,

Ik had vorige week zondag ( 6 april) ongesteld moeten worden, maar helemaal niets !!
Gelijk een test gedaan, want kon niet wachten.  Maar NIETS  Woensdag nog een test gedaan ('s ochtends moet eigenlijk niks uit maken)maar een WEL een dun streepje !!!!!
Vanmorgen (zaterdag)  weer een test in de hoop dat het streepje dikker zal zijn en meer duidelijkheid zal geven, maar er was gewoon helemaal niets te zien ?!?!?!?
Ik snap er nu niks meer van, heb het nog wel met de zelfde merk test gedaan.
Hebben andere dit ook wel eens mee gemaakt en was je toen zwanger of niet ???
Groetjes ready

Ik heb hier geen ervaring mee..maar aangezien je al eenw eek overtijd ben zal ik je dokter bellen en dit uitleggen.. misschien dat ie dan al eerder een bloedtest wil deon..  

Laat je het nog even weten?

xx Mamoetje

Toeval bestaat niet, of toch wel. Hier precies hetzelfde... Ik heb toevallig gister een bericht geplaats met exact hetzelfde probleem. Eerst wel een streep en nu geen streep meer. Mijn menstruatie is nog steeds niet begonnen, ben nu bijna een week over tijd en heb ook geen gevoel dat ik 't moet worden. Wel zijn mijn borsten wat gevoeliger etc. Dus, ik kan je niet vertellen wat het is, maar ik hoop van harte dat wij beide volgende week ofzo toch goed nieuws kunnen melden. Sterkte.

Ps Mijn man en ik hebben besloten om de volgende test pas volgend weekend te doen en maar afwachten. Erg lastig, maar ja wat kun je anders?

Hallo mammawendy,
Ik heb inderdaad jou topic ook even gelezen en je heb al het een en ander mee gemaakt. Ook las ik dat je bij de eerste zwangerschapdat je  pas kon lezen na 6 weken dat je zwanger was. Wel vaag is dat, maar misschien is dat nu ook wel het geval bij ons. Ik heb ook last van mijn borsten en mijn rug. Gisteren had ik ook wel wat last in m'n buik, maar nog steeds niet ongi !!
Wij gaan inderdaad ook nog even wachten met testen, want ja zolang je niet ongi ben, is alles nog mogelijk !!

Groetjes ready

Hey!

Ik had precies hetzelfde,

Mijn cyclus is onregelmatig, 1e x 28 dagen, 2e keer 30 dagen, 3e x 33 dagen, en nu is het dus dag 36, maar nog niet ongesteld!

Ik had donderdagavond een test gedaan, dat was dag 33 dus ik was uitgegaan van mijn langste cyclus. Ik zag een heel heel licht streepje, me vriend zag het ook. Nu had ik die dag veel gedronken dus was er eigenlijk van overtuigd dat zaterdagochtend het streepje met ochtendurine wel duidelijk zou zijn. Maar nee hoor, niks te zien, nog maar een extra test gedaan maar ook hierop niks te zien!

Ik snap er eigenlijk niks meer van!

Groetjes Deb

Hoi Ready,

Ik hoop dat jij beter nieuws hebt dan ik. Ik ben helaas gister erg ongesteld geworden en het mocht dus (weer) niet zo zijn.

Heb jij al weer getest? En mogen we je feliciteren? Veel succes in de spannende tijd!

Groetjes,
Wendy

hoi ready
zo hoe is het met je nog steeds niet ongi en nog steeds niet zwanger
erg is dat als je nog steeds geen antwoord krijgt van je lichaam
ga je nog wel een keertje testen dan of ga je binnenkort lang je huisarts
nou hou ons maar op de hoogte spannende tijd is het
gr iza

Jeetje wat vervelend dat je toch ongi bent geworden Mandy. Wel positief blijven hoor, ook al duurd het zo lang en is dat dan heel moeilijk !!!! Ik zal voor je blijven duimen.

Ik heb nog steeds geen nieuws. Ben nog niet ongi en heb ook nog geen test gedaan.
Heb nu ook wel gevoelige tepels, maar ja wie weet is dit ook wel van het ontpillen (kan  dit)  ??!!
Ik heb echt geen idee. Heel lastig inderdaad als je niets weet van je eigen lichaam !!
Word denk nog liever ongi als dat ik zo lang moet wachten. Durf namelijk niet echt een test te doen !!
Nou ja moet ook niet zo zeuren want het is teslotten pas ronde 1 !!!
Misschien doe ik van de week nog een test en anders toch zeker één in het weekend. Als ik dan weer niks zie, ga ik toch maar even langs de huisarts.
Jullie horen van me,
x ready

Terug
Bovenaan