eerst groenten en dan fruit?

<p>Dag dames,</p><p>ik vroeg me af, geven jullie eerst fruit aan je kindje en daarna groentjes of andersom? Mijn baby is nu 8 maanden en ik geef haar rond 11 uur fruithapje en voor avondeten, zo rond 17:00 uur groentenhap. </p><p>Maar ik lees dat veel moeders dat andersom doen? Dus voor lunch groentenhapje en later op de dag fruit.. ook zei de kinderarts dat de meeste dat zo doen.</p><p>ben er wel benieuwd naar.. </p>

Ik gaf in de ochtend fruithap en de groentehap was het avondeten. De jongste is nu 18 maanden en eet fruit of in de ochtend of in de middag.

Gewoon sochtends fruit en savonds groente. Je eet zelf toch ook savonds groente? Dat is iig bij mij de gedachte...

Hier ook 's ochtends of tussen de middag fruit en 's avonds groenten. Onze zoon heeft 's ochtends nooit veel honger, dus het fruithapje verschuift nog wel eens naar lunchtijd. 
Als je zelf altijd warm eet tussen de middag, kan ik me voorstellen dat je het andersom doet. 

Hoi
Als er bij haar avond eten groente zit zo ik  in de ochtend groente doen Smiddags fruit en avond haar warme maaltijd zo heb je t een beetje dan verdeeld

Ik hoorde dat om te oefenen ze het adviseren om ‘s ochtends te doen. Als ze dan er ladt van krijgen van de darmpjes, hebben ze dit overdag ipv ‘s nachts.
Maar zelf geef ik ook ‘s avonds groente. Gewoon als wij ook gaan eten.

[quote quote=10202960]Ik hoorde dat om te oefenen ze het adviseren om ‘s ochtends te doen. Als ze dan er ladt van krijgen van de darmpjes, hebben ze dit overdag ipv ‘s nachts. Maar zelf geef ik ook ‘s avonds groente. Gewoon als wij ook gaan eten.[/quote]
Ohja, dan snap ik het wel. Toen wij oefenden kreeg hij gewoon 's ochtends en 's avonds hetzelfde. De ene x dus 2x groente, dan weer 2x fruit. 

Terug
Bovenaan