eerst honger als een paard, maar nu.... bah bah

Nou ik had me daar toch honger de eerste twee weken, niet normaal.
Mijn maag knorde er gewoon van!
Maar nu... elke keer als eten voor mijn neus heb staan denk ik bah bah.
Ik krijg het met moeite op. Moet ik zeggen dat ik niet misselijk ben of iets hoor.
Mijn eetslust is gewoon weg. Salades lust ik wel, fruit soms.
Lastig hoor, hoe doen jullie dat?

Waar ik wel trek in heb is...vettigheid. Alles wat slecht is daar heb ik trek in.
Maar ik ben nu mt 38 en wil niet straks heel dik worden (hier wil ik niemand mee beledigen)
Mijn zus was eerst mt 36 en na d'r eerste zwangerschap bijna mt 44. Voor haar echt niet prettig.

Hebben jullie nog tips?

Groetjes Anouk

hai Anouk

Heel herkenbaar jou verhaal ook de eerste weken alles wat ik in de kast vond ging in mijn mond en nu als ik eten sta te koken hang ik meer boven de pot dan boven me pannen!

Ik ben op dit moment ook erg van het vette eten alleen moet ik het bekopen met braken!
Ik neem meestal een stuk kaas en als ik dat op heb heb ik eigenlijk nergens geen trek meer in.....
Mischien helpt dit bij jou ook wie weet probeer het!

Groetjes Brenda

hoi hoi,

Hier hetzelfde verhaal. Eerst had ik mega trek en nu krijg ik weinig weg. Ik eet omdat het moet eigenlijk. Misselijk ben ik niet en ik moet ook niet spugen ofzo maar heb gewoon weinig honger. Raar als je die lijsten bekijkt van wat je zou moeten eten. Nou als ik dat naar binnen moet krijgen groei ik dicht pff. Ik ga maar gewoon op mn gevoel af hoor.

Groetjes Petra

Hoihoi,

Bij mij is het nu juist omgedraaid! Ik moest eerst niks van eten weten en nu moet ik echt eten. Vooral 's avonds dan heb ik honger als een paard en eet ik veels te veel waardoor ik vervolgens weer buikpijn van krijg. Dus daar moet ik wel een beetje mee oppassen. Ik heb nog wel dat ik in bepaalde dingen geen trek heb terwijl ik voorheen daar geen last van had. Maar verder gaat het gelukkig best goed!

Sterkte
Ester

Terug
Bovenaan