eerst hopeless nu hope74

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Toen ik voor het eerst op dit forum schreef vond ik "hopeless" een toepasselijke naam, niet dat ik hopeloos was, hoor,  maar ik voelde me wel een hopeloos geval , drie jaar kop in het zand, voor we  eindelijk naar de dokter 'durfden'. Maar in ieder geval vond ik  "hopeless" steeds slechter gekozen, zag ook dat veel van jullie je leeftijd of geboortejaar toevoegen, dus vandaar nu maar "hope74".  

En ik moet zeggen, ik heb al  een beetje  hoop... heb in ieder geval vandaag voor het eerst in maanden, zo niet een jaar, weer een zwangerschapstest  gekocht. Waarschijnlijk totaal overbodig  maar je weet het niet... Ik zit nu op dag 32, heb al sinds sept 2005 niet zo'n lange cyclus gehad. Wist al wel dat het lang zou worden, we zijn tenslotte even bezig geweest om de samenlevingstest goed getimed te krijgen. Dat was uiteindelijk op dag 17, zou dus betekenen dat ik gisteren  ongi had moeten worden, maar nu nog steeds geen  te zien.... Ik durf er bijna niet over te schrijven, ben bang dat ik het daarmee verknal...  

Heb dus nu een test gekocht, mezelf wel voorgenomen in ieder geval tot morgen te wachten, heb al best wat testen verspild in de afgelopen 40 maanden. Misschien dat ik wel tot zondag wacht, als ik dan nog  niet ongi ben, want  de 18e zijn we 7 jaar geleden verloofd, dus is wel een mooie datum...

Ik weet het ook niet, weet alleen wel dat ik de hele dag al naar de WC ga met de hoop dat ik nog niet ongi  ben geworden. Duimen jullie met me mee??  

groetjes !

Terug
Bovenaan