Dacht zal even laten weten hoe het is gegaan bij de gyn..
In principe alleen gesprek gehad. Hoe lang bezig, hoe het gaat etc.
Spermatest uitslag nog even doorgenomen. Nou die was dus minder dan ik had gedacht. Mijn vriend had begrepen dat hij goed was maar niet perfect maar dat was niet het geval.
Hij had 14miljoen goed bewegende cellen en dat moeten er zo'n 20miljoen per ml zijn..Dus daar ben ik wel wat van geschrokken eigenlijk maar dat word nu dus nog wat vaker onderzocht dus weer naar huis met een potje..
En verder heb ik bloedgeprikt voor chlamydia dat moet worden uitgesloten.
Morgen een inwendige echo (folikelmeting oid)
Na de volgende menstruatie moet ik nog weer bloedprikken voor de hormonen.
En een röntgen met contrastvloeistof..
Pfff welkom in de medische molen..
Verder toch ook wel beetje gerustgesteld..Er word nu tenminste naar gekeken..En misschien maak ik me ook wel druk om niks..
In principe alleen gesprek gehad. Hoe lang bezig, hoe het gaat etc.
Spermatest uitslag nog even doorgenomen. Nou die was dus minder dan ik had gedacht. Mijn vriend had begrepen dat hij goed was maar niet perfect maar dat was niet het geval.
Hij had 14miljoen goed bewegende cellen en dat moeten er zo'n 20miljoen per ml zijn..Dus daar ben ik wel wat van geschrokken eigenlijk maar dat word nu dus nog wat vaker onderzocht dus weer naar huis met een potje..
En verder heb ik bloedgeprikt voor chlamydia dat moet worden uitgesloten.
Morgen een inwendige echo (folikelmeting oid)
Na de volgende menstruatie moet ik nog weer bloedprikken voor de hormonen.
En een röntgen met contrastvloeistof..
Pfff welkom in de medische molen..
Verder toch ook wel beetje gerustgesteld..Er word nu tenminste naar gekeken..En misschien maak ik me ook wel druk om niks..