eerst keer...

hoe was bij jullie de eerste keer sex na de bevalling?

bij mij was het behoorlijk pijnlijk. nu na een paar keer, wordt het wel wat fijner, maar kan er echt nog niet van genieten...

hebben jullie dat ook?
groetjes

de eerste keer was alles behalve fijn!
mocht het eindelijk weer na 6 weken durfde ik niet........vond het eng en als mijn man daar maar in de buurt kwam dacht ik weer aan de bevalling en dat gevoel weg was de zin weer.
Nu een paar weken later en aantal keren is het weer net zo fijn als vroeger!
het doet geen pijn meer gelukkig

succes

Mentaal ben ik er al wel aan toe. Maar ik ben er wel een beetje bang voor. Heb zoveel ellende meegemaakt in dat gebied dat het echt nog een met rood wit lint afgezet 'nogo-area' is.
Arme man van mij. Tijdens de zwangerschap was het ook al 3 keer niks vanwege rug en andere klachten. Maar hij klaagt niet (de schat).

ook hier hebben wij nog geen sex gehad.

ik heb een subtotaal ruptuur gehad, dus je kunt je wel voorstellen dat ik er nog niert echt zin in heb gehad.
Moet wel zeggen, nu ik deze week weer aan het werk ben en alles een beetje op de rit zit ik het binnenkort wel weer wil gaan proberen.

Vorige keer heeft het ook een tijdje geduurt en was het de eerste keer niet fijn. (toen ook flink uitgescheurd geweest)

Maar zoals met veel dingen: komt vanzelf wel goed.

Nou inderdaad de eerste keer vondt ik ook behoorlijk eng had behoorlijk wat inwendige hectingen gehad, maar gelukkig viel het mee wel glijmiddel gebruikt, want het was wel droog, maar dat komt door de homonen had ik al gelezen.

Ik vond het allemaal zo meevallen!
Heb helemaal geen last van droogte (ondanks BV) en het deed absoluut geen pijn, al voelde de eerste keer wel wat onwennig. (had een paar hechtingen gehad)
Het was juist erg lekker, tijdens de zwangerschap voelde het allemaal zo onaangenaam en zo vlak (orgasme was niets aan en verder in zwangerschap zelfs pijnlijk), maar nu was het als vanouds!

Dit had ik eigenlijk ook wel verwacht, want na mijn eerste was dit ook zo... :)

Onze eerste keer was rond de 6 weken, maar dat had meer met vermoeidheid en gebrek libido te maken, dan problemen daar onder zullen we maar zeggen. Voorlopig staat het allemaal nog wel op een laag pitje, ik merk dat libido echt matig is en 2 kinderen zijn toch wel vermoeiend...

Terug
Bovenaan