Eerst menstruatie overgeslagen, nu licht positief? (of niet)?

<p>Haiii,</p><p>Vraagje omdat ik jullie hulp even nodig heb! Ik heb vorige maand een hele cyclus overgeslagen, geen menstruatie gehad ... Ik zit namelijk inmiddels op dag 64 van mn cyclus.... Ergens ontzettend bang dat ik wat mankeerde en onregelmatig word.</p><p>Toch heb ik het idee dat ik de maand erna wel weer een eisprong heb gehad, maar ik dacht me het misschien ook wel in te beelden, had wat duidelijkere afscheiding toen. Maar goed, ik heb nu 12 dagen later een test gedaan. Zie de foto: <br /><br /><br /></p><p>Ik kan het bijna niet geloven en denk dat ik het me inbeeld... is dit een positieve test? en kan dat uberhaupt, met zo'n lange cyclus??? </p>
 
De test is positief! Ik zou een verloskundige bellen en je situatie uitleggen, zodat ze kan meedenken over hoe lang je al zwanger bent.
 
Gefeliciteerd! 
 
Is positief hoor.. De dikte van de streep lijkt mij wel te kloppen met jouw idee van de eisprong.. Dat je nu net voor/op NOD zit. Gefeliciteerd!
Je kunt soms een eisprong hebben die veel later is dan 'normaal'.
Ik zou ook even de verloskundige bellen met je hele verhaal! 
 
Bedankt voor jullie reacties! Zou het dan toch echt :D :D :D Ik zal inderdaad morgen eerst nog eens een clearblue doen.. en dan daarna de verloskundige bellen. 
 
Terug
Bovenaan