eerst negatief later positief

Wie herkent het volgende (of kent iemand die...).
Je doet een test omdat je over tijd bent en de uitslag is negatief. Een week later doe je nog maar een test en die blijkt positief te zijn.
Graag reacties hierop.
 
Hai Anoniem,
Ten eerste van harte gefeliciteerd,want je bent echt wel zwanger!!!!!,alleen had je de eerste keerdat je teste waarschijnlijk nog niet genoeg hcg in je lichaam,net iets te vroeg getest mischien.Ik heb het zelf ook meegemaakt,ik wist zeker dat ik zwanger was ,maar toch een negatieve test, een paar weken later toch naar de dokter gegaan omdat ik darmklachten had en wat denk je hartstikke zwanger.Zo zie je maar.Veel plezier met je zwangerschap.Groetjes el 31 wk
 
ik had dat inderdaad ook,waarschijnlijk omdat het hcg-gehalte nog erg weinig is.bij mij gaf de test iets van 3 weken later pas wel positief aan! gefeliciteerd dus!!!


groetjes claudia

 
Had hier hetzelfde. Eerste test gedaan, toen ik een week over tijd was --> negatief. Een week later weer, toen positief. Met de termijnecho kwam ik er toen af dat ik die keer een hele onregelmatige cyclus had gehad en pas 6 weken zwanger was, terwijl ik uitgaande van mijn menstruatie op 8 weken en 3 dagen uit zou komen. Daarom was die ene test dus nog negatief.... Zelfs die tweede test was nog voor ik eigenlijk ongesteld zou worden
 
Hallo allemaal,
Ik ben 6 september uitgerekend van ons eerste kindje, aangezien de papa overdag gewoon moet werken lijkt het me leuk om jonge moeders te ontmoeten...
Kom je uit omgeving Harderwijk en lijkt dit jou ook gezellig reageer dan...
groetjes simone,28 weken
 
Terug
Bovenaan