Eerst positief en toen ineens negatief

Hoi??

Ik ben voor het eerst zwanger, heb 2 positieve testen. Door onzekerheid en het lange moeten wachten op eerste echo nog een test gedaan... deze was negatief hebben meer dames dit gehad ?? Ik ben echt heel erg verdrietig verloskundige raadde me aan morgen ochtend nog een test te doen en dan te bellen maar ik ben bang durf niet eens te testen morgen vroeg.

XN

Wanneer heb je de positieve testen gehad? En heb je tussendoor (een beetje) bloedverlies gehad of helemaal niets?

Waren ze hetzelfde merk en op hetzelfde moment op de dag afgenomen? Merken onderling verschillen in gevoeligheid en als je urine een keer erg verdund was kan er ook een lichter streepje of negatieve test uitkomen.

Misschien was de urine te waterig... Dat de concentratie HCG zo laag was dat het niet meetbaar was. Daarom raden ze aan om tests met ochtendurine te doen, die is vaak veel geconcentreerder. Morgenochtend dus een test doen met je eerste plas, hopelijk is ie dan wel weer positief!;

Woensdagochtend na overleg met vk dag erna weer testen weer negatief en gebeld werd er gezegd dat "denk dat het in vroeg stadium is verloren, wat ik nu kan verwachten is bloeding/menstruatie en krampen. vrijdag (aanstaande) heb ik een belafspraak. Mocht ik wel bloeding krijgen oid moet ik direct bellen. Dit was donderdag en tot op de dag van vandaag nog geen bloeding ??

Ergens houd ik wel hoop maar het is afwachten...

Terug
Bovenaan