Eerst positieve test daarna negatief

A

Anoniem

Guest
<p style="text-align: left;">Hey !</p><p>Oké hier komt een lijstje</p><p>7 januari spiraal eruit</p><p>24 januari ongesteld</p><p>9 februari ovulatie dag getest met ovulatie testen</p><p>15 februari zwangerschapstest van clear blue digital zwanger 1-2 weken</p><p>Week daarna zwangerschapstesten negatief... verschillende merken gedaan sochtends savonds alles negatief </p><p>Alleen tot aan vandaag nog steeds niet ongesteld... is 20 dagen na ovulatie en 36 dagen na eerste ongesteldheids dag .. </p><p>Na mijn ongesteldheid ook geen bloed verloren niks..  alleen zere krampjes en gek gevoel in onderbuik ben ik nou zwanger of niet ? Is de innesteling fout gegaan ? Maar ik heb geen bloed verloren ofso... iemand die me kan helpen of het soort zelfde heb mee gemaakt ? </p>

Wel bijzonder dat de CB op 6 DPO een 1-2 weken signaal gaf. Meestal is die test juist heel gevoelig en kan die pas heel laat ingezet worden..
Ik kan je helaas verder niet meer informatie geven, maar aangezien alle andere testen nu negatief zijn, zou ik zeggen dat de CB vals positief was en dat je nu niet anders kan dan afwachten..
Je lijf heeft toch ook weer even tijd nodig om het allemaal zelf te regelen, in plaats van je spiraal die invloed uitoefent op je cyclus.

Wat ik vooral gek vind is dat je 9 februari een positieve ovulatietest had en 15 februari al een positieve zwangerschapstest. Daar zit maar 6 dagen tussen. Eigenlijk veel te snel voor een positieve zwangerschapstest. Weet je heel zeker dat je ovulatietest positief was 9 februari? Zo ja, ga dan even langs de huisarts. Je had dan nu al ongesteld moeten zijn of een positieve zwangerschapstest moeten hebben. Succes! 

Thanks voor de snelle berichtjes ! Ja heel raar en mega snel dat vind ik zelf ook! Had de ovulatie testen om de dag gedaan en gaf alleen de 9de een blije smiley de dagen er om heen een leeg rondje... en qua 'slijm' klopte dat ook wel... 
De zwangerschaps test deed ik omdat ik in die week steeds heel duizelig was en naar de dokter wilde maar om me eigen niet voor gek te zetten dat die zeg oh je bent gewoon zwanger wilde ik even soort zekerheid dat ik niet zwanger was mrja dat pakte even anders uit hihi! Omdat het nog heel kort was wilde mijn man en ik eerst eventjes een week afwachten en als die 2 3 weken of 3+ zou geven dan de verloskundige gaan bellen alleen waren de testen negatief en ondanks dat het heel snel en heel kort was doet het toch zeer want we willen het graag ? ik dacht nou hup ongesteld en door naar de volgende ronde alleen die ongesteldheid komt dus gewoon niet.. Heb ook geen tekenen dat die er aan zit te komen... alleen een gekke onderbuik gevoel met steekjes/krampjes maar anders dan ongestelheid kwaaltjes... ga maandag de huisarts maat bellen denk ik... pff mijn man zeg dan ach maar even afwachten lieverd..  maar jullie snappen wel... een vrouw die graag zwanger wil zijn die heb natuurlijk nooit geen geduld ! Hihi

Ben ik nu wel vruchtbaar ? Ondanks dat ik niet ongesteld ben ? Of zou het echt kunnen dat ik gewoon zwanger ben... aan de ene kant hoop ik dat ik gewoon snel ongesteld word.. dan is die onzekerheid weg en weet ik weer waar ik aan toe ben.... andere kant hoop ik gewoon op een knal positieve test pff we zullen zien .... 

Ben ik nu wel vruchtbaar ? Ondanks dat ik niet ongesteld ben ? Of zou het echt kunnen dat ik gewoon zwanger ben... aan de ene kant hoop ik dat ik gewoon snel ongesteld word.. dan is die onzekerheid weg en weet ik weer waar ik aan toe ben.... andere kant hoop ik gewoon op een knal positieve test pff we zullen zien .... 

Terug
Bovenaan