eerst positieve test toen gelijk er na met zelfde plas nog test toen negatief hellllllllllllup

hoi allemaal,
heluuuuuuuuuuuup
mn dochtertje is 5maanden en elke x toen ik zwanger was van haar moest ik heel veel plassen en veel blaasontsteking...
nu had ik laatste dagen alweer veel moeten plassen enzovoort. dacht voor ik plas naar dr breng laat ik eerst ff test te doen. ik had eerst licht streepje.. toen dacht ik naar paar minute laat ik net zelfde plas nog us kijke met nieuwe test zelde merk zelfde soort die gaf geen streepje aan... als t zo is is t nog maar week of 3/4
wat zou t nu zijn??? wil blij ijn want vaag streepje is ook streepje maar daarna niks bij andere test.. pfffffff ieemand ervaring??
 
Hoi Mariettebl,

Ik had dat ook met de thuistest die ik had gedaan die gaf een duidelijk streep aan, maar omdat wij zo graag weer zwanger wouden worden en ik bang was dat ik een streep zag die er misschien niet was ben ik met de test langs mijn huisarts gegaan. Hij heeft ook een test gedaan en die gaf negatief aan???? Ik voelde me zo rot. De volgende dag van clearblue een test gehaald en nog een keer gedaan en ja hoor deze gaf aan ZWANGER. Mijn punt is het kan zijn dat het net iets te vroeg is. Als ik jouw was zou ik nog een paar dagen wachten en dan maandag nog eentje doen.

Hoop dat je hier wat aan hebt. en hoop dat een volgende test wel duidelijk positief is. Hou ons op de hoogte

Gr. Emma
 
Hoi,
Ik denk eerder dat je bij de 2e test iets fout hebt gedaan, te lang/kort gedompeld, dop er niet goed op oid, een valse positieve test komt namelijk eigenlijk nooit voor, tenzij je hormonen gebruikt om zwanger te raken oid.
Er is dus hcg gevonden zou je zeggen.
Misschien morgen nog eens testen!
Liefs
 
Ik sluit me aan bij MJ. Een test geeft vaker vals negatief dan vals positief. Een digitale test kan inderdaad uitkomst bieden, maar wacht dan nog even 2 daagjes. Ik denk dat het een voorzichte gefeliciteerd is!
 
heb het ook gehad in juni 1e test positief 2e test negatief dag later nog een keer getest toen positief.
ik had zo'n clearblue test die aangeeft zwanger of niet zwanger dus geen twijfel mogelijk dat ik zwanger was.
 
Terug
Bovenaan