Eerst regelmatige cyclus laatste maanden niet

<p>Hallo allemaal </p><p>Ik ben sinds 5 april gestopt met de pil en mijn cyclus was altijd 26 dagen maar nu de laatste 2 maanden veranderd het de eerste maand was ik 2 dagen overtijd en vorige maand 4 dagen. Nu had ik afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden maar ben het nu nog steeds niet hadden meer mensen hier last van naar mate ze gestopt waren met de pil?</p><p>Nu heb ik 5 jaar geleden ongeveer 2x in het ziekenhuis gelegen met ontstoken eierstokken dus het is zoiezo allemaal een beetje spannend of het allemaal wil lukken☺</p>

ik had dat de eerste maanden ook. namate je langer gestopt bent met de pil, merk je dat je regelmatige cyclus terug komt. ik noemde het maar ontpillen haha.
dat was in ieder geval bij mij het geval...

Bij mij werd het juist onregelmatiger naarmate ik ontpilde.. maar had vroeger ook zeer onregelmatige cyclus... 
Kwestie van afwachten kan beide kanten op.. 

Inmiddels bijna 2 jaar gestopt met de pil. De eerste maanden liep het bij mij ook op 26, 28, 30 & zelfs 36. De laatste 5 maanden is het wel weer iets regelmatiger, zo rond de 30

Ben nu al een week overtijd 2 testen gedaan allebei negatief maar wel echt hele pijnlijke borsten en gister echt heel erg misselijk geweest word hier best onzeker van?

@manonw 
Hier hetzelfde. Ook in april gestopt. Eerste cyclus was 28 dagen, daarna 36 en 47.
Toen begonnen met teunisbloem. En was de laatste cyclus 30 dagen. 
Dus nu weer braaf bezig aan de teunisbloemolie. 
Hopelijk deze maand wat meer geluk.

Gebruik je ook ovulatietesten? Dan kan je het toch een beetje berekenen.
Hopelijk heb je toch snel een positieve test in handen?
Ik probeer me niet meer zo vast te pinnen op symptomen. Heb ze namelijk iedere maand wel, en toch word ik dan ongesteld (wil je geen negativiteit aanpraten)

Terug
Bovenaan