Eerst voorstellen & Iemand ervaring met Provera?

Hoi meiden,

Ik zal mij even voorstellen;
Ik ben mamasun, 24, zoontje van 2 1/2 jr en zijn bezig voor onze tweede.. Nu heb ik provera gekregen omdat ik inmiddels al 3 mnd geen menstr. heb gehad.. Ik was benieuw of iemand van jullie hier ervaring mee heeft gehad.. Wat kan ik verwachten, wanneer zou de menstr. door kunnen komen & is het dan echt mega erg & pijn enzo of valt het mee en is het een "normale" menstr.? Het is allemaal nieuw voor ons & hoop dat ik hier een beetje informatie kan vinden over hoe & het wat als het niet vanzelf gaat... Ik ben niet zolang bezig als bijna iedereen hier denk ik, heb wat eerder aan de bel getrokken... Bij onze eerste was ik ook op dit punt, alleen was ik toen wel zwanger & nu niet...
Ik denk zelf dat ik geen eisprong heb, héél misschien schildklier, zit in de familie... Zodra mijn menstr. door kom, bloedprikken & een vervolg afspraak bij de gyn. om de uitslag te bespreken.. Ben er onzeker over & mijn omgeving weet niet iedereen het... Zo graag jullie ervaringen willen weten... Thanx girls!!!

Liefs MamaSun

Hoi MamaSun,
Ik begin toevallig vandaag ook met Provera en heb het net zoals jij nog nooit gebruikt, dus ik ben ook erg benieuwd naar de ervaringen van anderen.

Groetjes Daffy

Hoi,

Ik heb Provera gebruikt. De menstruatie kwam bij mij alle 2 de cycli precies na 2 weken na het starten met de provera. Het was niet erger als anders, eigenlijk merkte ik geen verschil. Maar ik weet niet of dat bij iedereen zo is. Dit is in ieder geval mijn ervaring.
Verder heb ik clomid geslikt omdat ik uit mezelf geen eisprong kreeg. Hiermee ben ik tot 2x toe heel snel zwanger geworden.
Sterkte voor jullie in dit traject en hopelijk mogen jullie snel zwanger worden.

Groetjes Corina

Hoi MamaSun,
Is bij jou de menstruatie inmiddels al doorgekomen. Ik ben nu al 8 dagen verder na de laatste provera pil. Dus in principe had ik dus al ongesteld moeten worden, maar nee, er is nog helemaal niets te zien. Zijn er meer mensen die dit gehad hebben met gebruik van provera??

Groetjes,
Daffy

Terug
Bovenaan