eerst wel, dan niet?

hallo iedereen!
een vraagje: woensdagavond heb ik een CB-test gedaan en zowel mijn man als ik zagen een supervaag +tekentje, nu deden vanavond de test opnieuw en nu zien we niks meer... kan dit? ik voel me nu best wel depri...
liefs,
kaat
 
Wat shit zeg.

Ik was ook depri, geeft niets, hoort erbij, maar blijf volhouden.

Blijft je temp nog steeds hoog?
Anders moet je de HA bellen maandag en vragen hoe dat zit.

Liefs Tatjana
 
Hoi Kaat, jeetje....mischien s'morgens testen...maarja als hij woe avond positief was.. ik zou nog 1x testen en inderdaad je temp in de gaten houden en als hij hoog blijft de ha bellen,wat tatjana ook al zei...
pfoe daar wordt je inderdaad depri van!
succes meid hopelijk was die laatste test gewoon kapot ofzo....maar het blijft vreemd..
 
Hallo Kaat,
Jeetje wat rot voor je. Ik kan denk ik niet meer toevoegen aan wat Petra en Tatjana je hebben verteld. Maar ik zou zeker nog een keer een testje doen, en dan 's ochtends. Heel veel succes!!
Liefs Vanessa1
 
hoi
ik heb het ook gehad met een test een heel vaag streepje dwarrel
maar de volgende testen allemaal negatief en toen een week later ongi
maar ik las laatst datje best zwanger kan zijn maar dat het heel vroeg al afbreekt en veelen denken dat ze dan ongi zijn geworden
maar ik hoop voor jou dat het raak is gewoon een week wachten{hoe moeilijk dat ook is } en dan weer een test proberen
 
Hoi!

Dat is inderdaad vervelend... Heb jij beide keren CB gebruikt, of de 2e keer misschien een test van een ander merk die minder gevoelig is? Of had je de 2e keer meer gedronken, zodat het hormoon minder geconcentreerd was?
Ik hoop voor je dat het iets dergelijks is!

Groetjes,

Gea

p.s. laat je het ons even weten?
 
Terug
Bovenaan