eerst wel, dan niet??

hallo iedereen!!
ik heb een vraagje: woensdagavond een CB-test gedaan en toen zagen mijn en ik een supervaag +tekentje. Vanavond de test opnieuw gedaan en nu zien we niets meer van het +-tekentje... kan dit? Heeft iemand van jullie dit ook eens aan de hand gehad?
Je kan je voorstellen dat ik, en mijn man, ons nu best wel depri voelen...
Ik hoop dat iemand ons kan helpen hiermee!
liefs,
kaat
 
Hallo anoniem hierboven, iets vriendelijker mag ook wel. Als Kaat eerst een plusje had, was ze op dat moment in ieder geval zwanger, dus alle reden om op het zwanger zijn forum te komen! Dat er nu geen plusje meer is, geeft haar al genoeg onzekerheid.

Kaat, probeer een volgende test op een ochtend, dat is de concentratie vaak het hoogst. Hoop voor je dat alles gewoon goed is gegaan en dat we je hier langer kunnen verwelkomen!
 
Hoi Kaat.
Probeer anders eens de digitale test ven CB, die is wel wat duurder, maar er kan geen twijfel ontstaan over wel of niet een plus!
Succes!
Groetjes Willeke
 
Je hebt toch niet dezelfde test nog een keer gedaan? Ja dan is er niks aan de hand, bent gewoon zwanger, een plus kan verdwijnen na een paar dagen. Zo nee, sorrie dat ik dat dacht, maar uit je berichtje lijkt het net of je dat bedoeld. Idd, als je nog steeds niet menstrueert nog een keer een test doen maar dam met ochtendurine. Succes.
 
als je net 4 weken zwanger bent, kan het zijn dat de test dat nog niet goed kan lezen doordat er nog niet veel hcg-hormoon in je urine zit, probeer het over een dag of 4/5 nog eens. En de digitale test werkt inderdaad beter.
 
Terug
Bovenaan