eerst wel en dan niet zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik ga mijn vraag toch maar stellen hier omdat ik het ook niet meer weet. Afgelopen zaterdag heb ik positief getest, weliswaar een licht streepje (op 2 verschillende merken testen) maar wel duidelijk zichtbaar. Vanmorgen nog eens getest maar toen was er bijna niets meer te zien. Ik naar de huisarts en bij hun test was ik niet zwanger. Ik heb geen mogelijkheid meer gehad om de huisarts te vragen waarom ik zaterdag wel positief was. Omdat ik over een paar dagen op vakantie ga wil ik graag weten of iemand hier ervaring mee heeft en of ik me moet voorbereiden op een heftige menstruatie (misschien een miskraam in het beginnend stadium?) Ik ben nu een week over tijd en heb me eigenlijk gespitst op een heerlijke vakantie maar ik kijk er nu toch een beetje tegenop.
Ik hoop dat iemand me enigszins op weg kan helpen. Alvast bedankt!!!

Ik denk dat het 2 kanten op kan.
Misschien maak je weinig hcg aan .
Maar idd.. als ie eerst duidelijker was.. en toen niet meer.
Zou ik wel op een heftige menstruatie rekenen (hoeft niet)
maar ik zou ook nog een keer testen over een paar dagen.
En als het nog even duurt voor je ongi wordt. toch contact opnemen met de dokter.
Laat ze dan maar kijken..

Liefs Jazzie

Ja ik denk dat ik vlak voor ik op vakantie ga nog maar eens test als ik nog niet ongi ben. En anders maar afwachten tot na mijn vakantie!!!! Zal niet meevallen!

Echt een rot situatie!

Heb je al de optie overwogen om een verloskundige te bellen en het verhaal voor te leggen?
Die zijn soms net wat bereidwilliger dan huisartsen.

Sterkte ermee.. en ik hoop natuurlijk dat je gewoon zwanger bent.

Liefs Jazzie

Altijd vervelend zo'n situatie, maar ik zou ook even een second opinion aanvragen bij een vk, misschien even bloed prikken, want als je weinig HCG aanmaakt, kunnen ze dat wel in je bloed zien, maar niet op de strip. Volgens mij kan in hete begin je HCG nog een beetje fluctueren, dus misschien over een paar dagen toch nog positief! Ik help het je hopen, maak je niet te druk en geniet van je vakantie, rd's of niet, streepje of niet!!!
Sterkte in ieder geval, ik hoop het beste voor je!

Mijn menstruatie is nu toch op gang gekomen. Tot nu toe nog niet heviger dan normaal dus maar hopen dat het zo blijft. In ieder geval ga ik nu eerst lekker op vakantie. Bedankt voor jullie reacties.

Groetjes

Terug
Bovenaan