Eerst zindelijk, nu 3 keer per dag natte broek!!! Help!!

Mijn dochter die inmiddels 3 1/2 is, was vanaf 3 jaar zeker 4 maanden vlekkeloos zindelijk. Van de ene op de andere dag en ze had nooit ongelukjes! Je kon zelfs zeggen: je moet het nog even ophouden en ook dat ging perfect.
Nu is tien weken geleden ons derde kind geboren en ik snap dat er een tijdelijke terugval is, maar het begint wel een beetje frustrerend te worden.
Vanmiddag eerst bij de oppasmoeder, toen bij de voordeur, toen op haar stoel, toen boven. Ik dacht dat ik gek werd. Ben echt wel heel boos geworden. Is niet goed, weet ik, maarja ik ben ook maar een mens.
We hebben al vanalles geprobeerd: bijna niet reageren, een plaskalender met stickertjes, boos worden, elk uur zeggen dat ze naar de wc moet gaan. Niks helpt.
Heeft iemand nog goede raad??? Ik weet het echt niet meer!
Ik was me al helemaal debiel met drie kinderen, als eentje dan ook nog eens drie outfits per dag draagt, wordt ik helemaal gek! (dat heb ik ook geprobeerd: mooie kleren aandoen en als ze die natplast krijgt ze een saaie broek aan, helpt ook niet)
Help!!
Ivy
 
Hoi,
mijn dochtertje is net 2 en nog helemaal niet zindelijk, dus ik spreek niet uit ervaring. Maar het eerste wat bij me op komt is: waarom niet een hele grote stap terug doen. Gewoon weer luiers aan en wachten tot ze er opnieuw aan toe is. Dat scheelt een hoop frustratie voor jullie allebei. Misschien vindt ze het zo vervelend dat ze al snel weer gewoon op de WC wil.
Succes. Danielle
 
Terug
Bovenaan