Eerste aankoop voor ons zoontje is binnen

Ik had mezelf voorgenomen om pas na de 20 weken echo dingen te gaan kopen voor de baby...
dat is inmiddels twee weken geleden en inmiddels hebben we de kinderwagen gekocht; een Bugaboo Cameleon ben helemaal blij, wat een superwagen maar wat een geld.. ;-) meteen ook maar een maxicosi erbij, pfff nu het kamertje nog, kleertjes, andere spullen...maar we hebben nog eventjes de tijd :)

x Kirsten

 
Leuk he gericht kopen! We hebben gisteren overgordijnen gekocht (hele leuke roze :)). Kamer is ook gekocht, maar komt half - eind november pas. Heb heel veel kleertjes van mijn zusje gekregen, volgens mij vanaf geboorte tot 5 jaar. Dus ik ga dit eens rustig uitzoeken binnenkort en dan nog eens een keertje goed kijken wat we allemaal nog nodig hebben.
 
Hay meid,

Ja, superleuk om te doen en eindelijk toe te kunnen geven aan al die "schattigheden"! De kamer is aan het wachten, de badkamer moet eerst af. Nog een paar weekjes en dan kunnen we de boel opruimen, in elkaar zetten en dan het leukste: inrichten!

xxxxxxxxxxxxxxxx en geniet ervan!
 
Ja bij ons moet er ook nog eerst verbouwd worden en gestuuct...dat mag manlief doen ;-) het leuke werk van inrichten en aankleden is dan mijn klusje!
Ben al ideeen aan het verzamelen!

xxx
 
Terug
Bovenaan