eerste afspr vk

pffff krijg het niet meer uit me hoofd en lichaam,
ben zo zenuwachtig voor de eerste afspraak verloskundige, die staat. voor woensdagavond gepland, eindelijk is het zover.
deze 2wk sinds test en telefoontje naar vk, is dit het enige waar ik aan denk.
ik moet zelf af en toe me ademhaling onder controle houden, hartklopping van zenuwachtig.
en ik wil het zo graag vertellen aan de eerste mensen, ouders schoonouders,schoonzus(die nu ook 33wk zwanger is).
ik vind het eigenlijk niet normaal dat ik zo zenuwachtig ben (adem in adem uit)
zo ik ben effe me ei kwijt hihi
 
Kimm, dat heeft volgens mij iedereen. Je kijkt al vaker mee. Zaterdag had ik dat ook gepost. :$ Zal wel vrouwen-eigen zijn.

Laat je het woensdag nog wel even weten?
liefs,
 
gelukkig kan je hier je hart luchten. 3 maanden vliegen meestal zo voorbij, maar nu kruipen ze voorbij.
Probeer je gedachten even op iets anders te focussen, onderneem dingen en dan is het zo woensdag. Nog 2 nachten slapen!!
 
Spannend allemaal, ik kan ook niet wachten.
Wij hebben nu vakantie, dus we proberen zoveel mogelijk te ondernemen. Zo gaat de dag sneller voorbij!
Succes!
 
ohhh gewoon wel gelezen dat je ook al gepost had, hihi. vergeet nog wel eens wat, (nu al??)
vandaag en morgen werken , maar woensdag een vrije dag toevallig!!! maar de tijd kruipt inderdaad

we kunnen allemaal niet wachten,
en kunnen hier allemaal erover praten terwijl we het noh niet naar buiten kunnen of willen vertellen.
dat lucht op, hihi

ik laat het het zeker weten!!
 
Terug
Bovenaan