<p>Hoi allemaal,</p><p>Even van mij afschrijven en op zoek naar wat ervaringsverhalen.</p><p>Ik ben 31 en moeder van 2 kinderen (5 en 6). Vorig jaar april ben ik gestopt met de pil ivm wens derde kindje. Eerste zwangerschappen waren in 1x en 3ex raak. Nu ben ik sinds april 2020 tot op heden 2 keer ongesteld geweest. Op mijn 27e heb ik een lisexcisie gehad na een uitstrijkje met Pap3b en cin2. We hadden het idee om te stoppen met de pil en dat het dan wel eens 6-9 maanden zou kunnen duren voor de menstruatie wat op gang zou zijn. Eerste menstruatie kwam na 155 dagen, daarna 47 dagen en zit nu alweer op 140+ dagen. </p><p><br />In maart een gynaecologische echo gehad (niet in zkh, maar externe locatie). Daar werd PCOS vastgesteld. Doorgestuurd naar het zkh en heb komende week onze eerste afspraak. Nu ben ik erg gespannen voor de afspraak. Ik weet dat dat niet nodig is, maar ben er toch erg veel mee bezig. <br /><br />Ik weet dat we allerlei vragen krijgen, een echo en waarschijnlijk een bloed onderzoek.</p><p> </p><p>Ik ben benieuwd hoe jullie eerste afspraak verliep en hoe lang duurde de uitslag van het bloed onderzoek bijvoorbeeld? En als je bijv. Aan de clomid ging, hoe lang was dat dan na je eerste afspraak? Het is niet dat ik wil dat het nu zsm moet gebeuren allemaal hoor, maar ben gewoon benieuwd naar hoe de eerste afspraak en vervolgstappen zijn gegaan en hoe lang het duurde voordat anderen echt aan een behandeling begonnen. <br /><br /></p><p>Fijne avond allemaal!</p>