eerste afspraak gehad bij de vk

Nou gisteren avond was het zover onze eerste afspraak bij de vk!!
Heel veel dingen doorgenomen met name over de vorige bevalling. Verder een afspraak gemaakt voor mijn termijn echo en die is gepland voor 14 september...Nog even geduld hebben dus!!
Ook alvast afgesproken om met 20 weken alvast een keer langs de gyn te gaan om het een en ander te bespreken...Ben benieuwd.
Zoals het er nu naar uit ziet ben ik toch echt gewoon 31 maart uitgerekend en gaat alles goed...Verheug me nu al op het bloedprikken en de rhesus prikken NOT!! Verder wordt er nog een paar keer suiker geprikt over een x aantal weken dus we wachten het allemaal maar af...Ook de eerste doos/tas gekregen toch wel erg leuk dat ik niet tot de 7e maand hebben hoeven wachten om die te krijgen ;)

Gr jajo

Hoi,

Fijn dat alles goed was!! enne 14sept is toch ook weer snel ;-)
Hoezo moet je met 20wk naar de gyneacoloog??
Bloedprikken is niet erg toch? of ben je bang voor naalden? Ik moet wel zeggen dat ze hier in belgie 1000% beter prikken, ik heb nogal roladers en in nl luisteren ze niet,,haha
Had je een tas bij de vk gekregen?leuk hoor!!

Gr MJ

Hoi,

O ja 14 september is prima, maar ben nu al zo benieuwd ;)
Met 20 weken naar de gyn om het over de bevalling te hebben ik moet namelijk in het ziekenhuis bevallen omdat mijn vorige bevalling eindigde in een keizersnee en daar heb ik nou niet al te beste herinneringen aan over gehouden, dus ga ik dan alvast zodat ik dat rustig met de gyn kan doornemen wat ik nu graag anders zou willen zien.
Bang voor naalden is een groot woord maar het kost ze soms erg veel moeite om een ader te vinden en om er wat uit te krijgen, want idd luisteren kunnen ze niet zo heel goed ;).
Ja van de Zwitsal een tas met allemaal leuke dingetjes en boekjes erg leuk en maakt het alweer wat tastbaarder :)

Gr. jajo

Hoi,

Ja en dan gaan ze zoeken met die f... naald, dat ken ik ja, woon nu 3jr in belgie denk 15x bloed geprikt en altijd 1e raak, ook blauwe plekken doen ze hier niet aan, ze pakken ook de ader die jezelf aanwijst, jij kent je lichaam het beste zeggen ze dan! In nederland probeerde ze dan toch eerst een ander, maar mevrouw die rolt en draait mijn lichaam in,,pfff, ja kan me voorstellen dat je dat irriteerd!
Een keizersnede, hoop je wel op een gewone bevalling dit keer?, een vriendin van mij heeft de 2e ook gewoon gekregen nadat de 1e met een keizersnee kwam!
Mijn bevallingen waren ook best zwaar, heb er dan ook niet veel zin in, de 1e was met een vacuumpomp na ruim 2uur persen, gelukkig kwam hij bij de derde poging anders was het ook een keizersnee geworden, stonden met 2e te trekken,,pff
Leuk zo´n tas heb je alvast weer wat dingejes, ik heb 2wk terug alvast 2rompertjes gekocht om het wat tastbaarder te maken!
Nou veel plezier de 14e!!

Gr MJ

Terug
Bovenaan