Eerste afspraak gyn

<p>Goedemorgen,</p><p>binnenkort hebben wij onze eerste afspraak bij de gynaecoloog. Wat kunnen wij verwachten?</p><p>Via de huisarts heb ik al een bloedonderzoek gehad (op chlamydia).</p><p> </p>
 
Bedankt voor je bericht! Is dit een inwendige echo?
wij hebben vooraf een vragenlijst ontvangen, ik neem aan dat die dan besproken gaat worden.
In de brief staat dat wij een afspraak hebben met de fertiliteitsverpleegkundige en in de (persoonlijke) zh app zie ik een afspraak met gyn staan (zal dan waarschijnlijk voor de echo zijn..?)
 
Hi, klinkt precies zoals bij ons.
Van de voren een vragenlijst ingevuld, die werd inderdaad besproken. Niet vraag voor vraag naar de opvallende zaken. Toen inwendige echo en bij ons werden er meteen een paar vervolgafspraak gepland. Bloedprikken voor mij (prolactine en schildklier), sperma onderzoek voor hem en nieuwe afspraak gyn (dat is dezelfde als fertiliteitsarts). 
Bij die 2e afspraak werd de uitkomst besproken. Wij mogen nu de volgende cyclus starten met IUI en vlak daarvoor krijg ik een hsg. Onze gyn pakt in ieder geval lekker door, geel fijn !
 
 
Bedankt voor je reactie! Dat lijkt inderdaad erg veel op hoe onze afspraken nu gepland staan! Dan denk ik dat het bij ons ook zo gaat.
Wat goed dat jullie gyn ook zo snel door pakt! hoeveel tijd zat er ongeveer tussen (van eerste afspraak en behandeling?) 
Heel veel succes!! ?
 
We hebben 5 weken moeten wachten op de eerste afspraak en tussen die en de vervolgafspraak zat 3 weken. Dan is er genoeg tijd voor uitslagen van de onderzoeken. 
We zijn nu aan het wachten op de eerste behandeling, dat hangt een beetje van je cyclus af. De hsg die eraan komt kan alleen in een bepaald deel van je cyclus. Dus ik moet eerst weer ongesteld worden, dan kan ik beginnen met prikken en wordt de hsg ingepland. Gaat dus wel weer wat tijd overheen maar we hoeven niet onnodig te wachten gelukkig! 
 
Wij hebben een tijdje geleden ook de eerste afspraak in het fertiliteitscentrum gehad. Heel herkenbaar wat de meiden hierboven zeggen. Een extra dingetje wat bij mij nog werd gedaan is kijken naar de baarmoedermond (dus met eendenbek) en een uitstrijkje maken omdat het wat langer geleden was. Laatst onze 2e afspraak gehad helaas bij ons nog niet veel duidelijkheid. Bloed was precies rond de eisprong geprikt dan heeft de piek in het vrouwelijke hormoon effect op uitslag van andere hormonen.  dus zit nu te wachten tot ik ongesteld wordt want moet in een van de eerste 3 dagen nuchter het bloed laten prikken. Zou daar dus zeker even naar vragen dan heb je deze teleurstelling en nog langer wachten in ieder geval niet.
 
Terug
Bovenaan