eerste afspraak gyn

A

Anoniem

Guest
morgen de eerste afspraak bijn de gyn. Geen idee wat ik kan verwachten. Eigenlijk durf ik niet zo goed meer. Ik zou wel graag willen weten of ik een eisprong heb, misschien kunnen ze dat zien? Ik zou plm. Zondag mijn ei hebben. En of vorig jaar bij de curretage niets beschadigd is. Heeft iemand ervaring met zo een eerste en hoop laatste afspraak?

Meid wat spannend...ik heb er geen ervaringen mee....ben benieuwd wat er uit komt!!!!
Sterkte!!!

Liefs

Spannend hoor...

Ik/wij hebben de afspraak van de gyn gewoon op ons af laten komen. Ik was wel zenuwachtig hoor, terwijl het eigenlijk voor mijn vriend was. Hij heeft weinig tot geen zaadcellen en daarvoor spuit hij hormonen, alle verdere afspraken gaan nu dus ook via de gyn ipv de hormoonspevialist.
Maar toen we daar kwamen wist de gyn bij ons het probleem al. Dit ga je natuurlijk bespreken.
Verder heeft ze mijn vriend van onderen onderzocht, en mij ook door middel van een inwendige echo, alles zag er goed uit en ze zag zelfs dat er al eitjes aan het groeien waren, dus dit kunnen ze inderdaad zien!
Daarna eigenlijk besproken wat nu verder..
Wij hebben eigenlijk een hele leuke gyn, gelukkig een vrouw, zou een man een beetje vreemd vinden denk ik. Maar alles is goed bespreekbaar hoor.

Zo, een heel verhaal. Maar denk wel in dat elke afspraak per persoon en ziekenhuis anders is.
Wens je wel heel erg veel succes meid!

Ons eerste bezoek was beetje zelfde als bosbesje.
Bij ons was alleen niet bekend wat er was.

Er worden vragen gesteld inwendige echo bloed onderzoekje en sperma onderzoek.

Toen ong 4 weken later trg voor uitslagen en bespreken hoe en wat verder.

Dus niets.om je zenuwachtig voor te maken.
(makkelijker gezegd dan gedaan ;-) )

Succes

Spannend! Mijn eerste afspraak kregen we vragen en een echo. Daarna bloedprikken en vervolgafspraak.

Heel veel succes vandaag!

Hoi!