eerste afspraak gynaecoloog

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Vandaag de eerste keer bij de gynaecoloog geweest. Is me echt heel erg meegevallen.
Na de eerste vragen ben je altijd gezond geweest, ooit geopereerd, gynaecologische klachten te hebben beantwoord. Keek hij nog even naar mijn temperatuurslijsten.   Zo op het eerste gezicht had hij het idee dat er wel een eisprong was. (gelukkig)
Omdat mijn cyclus eigenlijk steeds wat aan de lange kant is ga ik vanaf mijn eerstvolgende menstruatie beginnen met clomid en moet dan op dag 12 voor een echo terugkomen. Ben blij dat er nu dan eindelijk wat gaat gebeuren. Nu maar hopen dat het wat op gaat leveren.... Met de clomid gaan we het 3 maanden proberen en daarna wordt er verder gekeken naar eileiders etc. Het zou toch mooi zijn als dat niet nodig is.....

Groetjes,

Sanne  

Hoi Sanne ik Karin ga 14 december voor het eerst naar de gyn.Heb wel een normale cyclus van 28 dagen en eisprong op de 11-12 dagen.Bij mijn vriend was alles oke de sperm.Dus ik ben erg benieuw.

Groetjes Karin

Hoi Karin,
Bij mijn man was ook alles in orde.
Ik ga morgen met de clomid starten. Ben benieuwd hoe ik daar op reageer. Moet wel zeggen dat ik na mijn eerste afspraak een stuk positiever ben ik zie het weer een beetje meer zitten en hoop echt dat het probleem hier inderdaad mee opgelost wordt.
Heel veel succes in ieder geval bij de gyn.

Goetjes,

Sanne  

Hai

Ik had een vraagje hoe lang zijn jullie al bezig om zwanger te worden voordat je bij de gyn. terecht kunt?

liefs wies

Terug
Bovenaan