Eerste afspraak ...

A

Anoniem

Guest
Hee meiden ,

IK heb de brief binnen met de eerste afspraak bij de fertiliteitsarts wij mogen 7 maart !

Had nog helemal geen post verwacht van het zhuis dacht zal minstens wel drie weken duren maar tegendeel is waar binnen een week al reactie terug .

Vind het echt enorm spannend eindelijk gaan we die molen in en komen we hoop ik te weten waarom we al bijna twee jaar bezig zijn !

Liefs

Succes meid, hopelijk komen ze erachter waar het aan ligt en is er een oplossing voor!

Lieve Bloemmie,

Fijn dat je al zo snel bericht hebt terug gehad van het ziekenhuis! Nog 2 weekjes geduld en dan gaat het beginnen, spannend hoor. De eerste onderzoeken gaan vrij rap achter elkaar en hopelijk komt er iets uit waardoor jullie duidelijkheid gaan krijgen. Klinkt misschien raar maar het is vervelender als blijkt dat alles wel goed is (ook fijn hoor) maar dan weet je niet waarom het al 2 jaar duurt. Nou goed....Je begrijpt wat ik bedoel! :)

Sterkte!! Liefs Lynn.

Succes! Fijn dat er ook voor jullie nu actie komt.

Liefs Daisy

Wat snel zeg! Super fijn dat er nu gekeken wordt waarom het zolang duurt.

Op naar 7 maart!

Wat fijn zeg! Hoop dat jullie antwoord krijgen op jullie vragen. Heel veel succes!

Wat fijn voor jullie dat er nu actie komt en dat jullie straks te weten komen wat er is. Veel succes!

Liefs Ram24

Terug
Bovenaan