Eerste afspraak ...

A

Anoniem

Guest
Hee hee,

Nou gisteren dus onze eerste afspraak gehad , ik was echt enorm zenuwachtig !
Was eigenlijk nergens voor nodig want stelde echt niets voor .

Ze heeft wat uitgelegt over wat er nu gaat gebeuren welke onderzoeken ed verder had ze wat vragen over mijn cyclus .

Ik moet nu maandag als het klopt bloed laten prikken ( 2/3 cyclus dag ) ligt er aan wanneer ik ongesteld word.
En dan de 21ste cyclus dag weer om te kijken of er een eisprong is gweest ,
Dinsdag moet mijn vriend zijn zaad inleveren voor uitgebreid onderzoek .
En 11 april terug voor de uitslagen .
Dus spannend en wat gaat het snel allemaal .

Verder ging het allemaal wat knullig vond ik we kwamen namelijk thuis en en ik zei waar moeten we dat zaad dan in doen eigenlijk........ waren ze ons het potje vergeten mee te geven en wij hadden er ook niet bij stil gestaan , verder vertelde ze mij dat we na de 21ste cyclus dag als ik twee keer bloed had laten prikken dus voor de uitslagen 26 maart terug kon komen, maar dan zit ik pas op de helft van mijn cyclus dag 14 ofzo dus die afspraak is vanmorgen verzet naar 11 april.

Heel vreemd wel dat ze ook dat potje was vergeten toen ik vanmorgen belde beweerde ze dat ze het had meegegeven nou ik heb echt geen potje gezien hoor !!!
Ik heb het wel ervaren als haastig volgens mij is ze de helft vergeten in het gesprek en ik ben ook vergeten dingen te vragen omdat het allemaal zo snel ging .

Nou dat was het wel ik hou jullie op de hoogte vind het echt enorm spannend en had niet gedacht dat het allemaal zo snel zou gaan eigenlijk, maar zeker wel fijn !

Liefs !

Lieve bloemmie,

Wat fijn dat je het zo goed hebt ervaren! Die begin onderzoeken gaan indd allemaal heel vlug achter elkaar! Ben benieuwd wat er straks uit alle onderzoeken gaat komen, ergens hoop je dat alles goed is en aan de andere kant hoop je dat ze iets vinden waarmee jullie aan de slag kunnen.

Wat vreemd van dat potje....Wj hebben dat ook een keer gehad...nou ja, maar even zelf een potje ophalen dan. Het is ook logisch dat je dingen vergeet te vragen want er komt toch best veel op je af en niet te vergeten, de zenuwen.

Ben blij dat er schot in de zaak zit en nu op naar 11 April. Krijg je de uitslagen van je vriend z'n zaad onderzoek ook pas 11 April?

Succes! Liefs Lynn.

Ja volgens mij krijgen we dat ook pas 11 april ...

Is dat normaal eerder dan ?

Liefs

hey wat goed! Schot in de zaak!

Je doorloopt precies hetzelfde als ik afgelopen maand!
Eerst een gesprek met het meenemen van een potje-:), een week later, op dag 11 een echo om te kijken naar eitjes en weer twee weken later gesprek met de gyn. Wij krgen wel de uitslag van het zaad na een kleine week. Maar als jullie niet eerder terug hoeven te komen hoor je dat bij de eerst volgende afspraak.
Ik heb volgens ovutest afgelopen dinsadg een eisprong gehad en mag volgende week op dag 25 ook bloed laten prikken om te kijken of dat inderdaad zo is geweest en hebben dan tegelijkertijd een gesprek.

Nou super meid, het gaat de goede kant op!

Dit voelt goed he??!!!

Nou, dat weet ik niet precies maar wij hadden de eerste keer een belafspraak daarvoor....die overigens niet door ging want het zaad van mijn man was toen helemaal niet goed en dat mochten ze niet door de telefoon zeggen maar kort daarop hadden wij toch al een nieuwe afspraak....Vandaar mijn vraag.

Vervelend zeg dat het zo knullig ging........... wel fijn dat het allemaal zo snel gaat.

Spannende weken dus!

Hee wat spannend! Hopen dat je snel duidelijkheid krijgt en zeker alvast fijn dat er schot in de zaak zit! Veel succes!

Wel een beetje knullig idd, maar wel fijn dat jullie weer een stapje verder zijn!

Veel succes meid!

Terug
Bovenaan