Eerste afsrpaak VK

Hoi Hoi,

Ik heb gister ook mn eerste afspraak gehad en ook alleen maar gepraat.... 29 september krijgen we de eerste echo... eerder kregen we het niet gepland met de agenda's... echt jammer, ik had het zo graag al willen zien...

Voor mij hoeft z'on combitest niet echt maar mn vriend wilt het wel waarschijnlijk... dus dat moeten we nog ff bekijken...

Ik ben maandag weer begonnen met werken na 2 weken vakantie en ik weet niet of het daar aan ligt of aan de zwangerschap maar ik ben zoooooo moe... en zulke zeren voeten en knieen.... niet te geloven....

Morgen vrij, ff een dagje bijkomen... heb het echt nodig...

Nou meiden hopeljk gaat t bij jullie ook allemaal goed!!!

Liefs kim

Hoi Kim. Gelukkig gaat de tijd snel en is het zo 29 september. Maar ja ik weet het, liever gisteren dan morgen.

De moeiheid ligt echt aan de zwangerschap. Alle energie zuigt je lichaam op....z

Gr Andrea

hoi Kim,

Welkom bij de club en gefeliciteerd!!

Ik ben ook erg moe vroeg zelfs aan mijn baas of ik de extra dag misschien vrij kon hebben werk nu al 6 weken 4,5 dag en ik ben zoooo moe,zegt hij zo Vanaf volgende week heb je je 2 dgn vrij weer deze week kun je best nog 4,5 dag werken en ik ben zo moe en voel me zo slecht misselijk,duizelig.
En ik moet nog tot zaterdag werken en thuis heb ik ook nog een dochter van 3,5 rond rennen die aandacht nodig heeft dus rust zit er voor mij niet in.

Moet morgen ook even naar de dokter voor me te laten testen op suiker omdat ik zo'n last heb van hoofdpijn en veel dorst.

Rust maar lekker uit als je merkt dat je het nodig hebt,ga ik ook gewoon doen en als ik me te slacht voel ben ik gewoon ziek op het werk.

fijne zwangerschap verder.

haha, ik was al bij de club haha maar toch bedankt voor het welkom ;)

vandaag vrij maar toch wel ff aan de schoonmaak, wat we toch wel iets zwaarder valt dan verwacht!!

Mijn glucose en ijzer waren gelukkig perfect. 4.1 en 8.1 dus daar was ik wel blij om omdat ik ook wel te zwaar ben (85kg), dan is de kans ook weer groter...

Hoe was jou uitslag?????

liefs kim

Hoi,
Jammer dat je niet meteen naar je kleine uk mocht kijken.
Ik heb morgen mijn eerste echo!
Ik krijg het wel meteen te zien. We mogen zelfs een usb-stick meenemen en dan krijgen we het filmpje mee!

Ik hoop dat de tijd snel gaat, zodat het snel de 29ste voor je is!

Gr ilse

Terug
Bovenaan