Eerste baby, geboren december 2015

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar meiden die voor het eerst moeder zijn geworden in december 2015.

Hoe bevalt jullie het moederschap en waar lopen jullie tegenaan?

Groetjes

Joehoe! Ik ben trotse mama geworden van een meisje op 5 december geboren.

En jij?

Het moederschap vind ik erg leuk maar soms ook best pittig we hebben een zware start gehad. Waardoor ze veel huilde maar een paar bezoekjes aan de Chiropractor doet wonderen het gaat nu een stuk beter.

Ook de krampjes word beter.

Nachten slaapt ze helaas nog niet door ik wacht er met smacht op ;) tot die tijd nog even door zetten.

Hoe bevalt jou het moederschap?

Hoi!

Ik ben 1 december bevallen van een jongen.

Had ook een wat moeilijkere start maar gaat nu beter. Ik vind het heerlijk om thuis te zijn, had ik nooit gedacht maar we genieten enorm.

Hoe ziet jouw dag eruit wat betreft voeding en slapen enzo? Doorslapen gebeurt hier nog niet volgens het boekje maar van 20 - 4. Komt nog wel.

Groetjes

Hoi!

Op 18 december ben ik moeder geworden van mijn lieve dochtertje. Ik vind het fantastisch!

Het enige waar ik heel duidelijk tegenaan loop is de verandering in mijn sociale omgeving.  Ik ben 24 en word daardoor gezien als jonge moeder. Het contact met de feestende meiden waar ik mee om ga is daardoor wat verwaterd, wat ik erg jammer vind.

Maar verder? Ik houd van het moederschap. Natuurlijk zijn er altijd dingetjes waar ik tegenaan loop en vraag ik me elke ochtend af wat ik nu weer ga verprutsen, maar elke avond als mijn dochtertje voldaan en gelukkig in slaap valt, besef ik weer hoe bevoorrecht ik ben dat ik haar mag grootbrengen.

Hoe bevalt het bij jou?

Terug
Bovenaan