Eerste bezoek aan gyneacoloog (n.a.v. suiker)

Hoi Hoi,

Vrijdag had ik om 2 uur een afspraak in t ziekenhuis met de gyneacoloog. Het begon al goed, ik was er om 10 voor 2 en een uur later was ik pas aan de beurt...

Ze had weinig tijd voor me en ze was gefrustreerd dat ik mijn zwangerschapskaart niet bij me had. Dit hadden ze helemaal niet tegen me gezegt én mn verloskundige was m tot 2 keer toe vergeten te printen....

Heel snel wat gegevens ingevuld en toen moest de CO-ass. voelen hoe hoog mn baarmoeder zat. Ze noemde wat getallen en dat was wel erg groot al zei ze. Toen kwam de gyn. zelf en die zei, nou iets minder, maar het is een flink kind. Snel even de echo kop erop en zag ik na 9weken in eens heel snel even tussen door mn kleine meid.... Maar het ging zo snel... ze meette het hoofdje en ze zei, ja toch wel iets aan de grote kant. En het heeft lange benen... Dus ik probeerde steeds te zeggen dat ik na 10 weken 5 /6 dagen terug ben gezet maar dat er met de 20wkn echo ook al was gezegt dat ik precies goed liep eigenlijk..

Tja zei en als de vader groot is kan dat ook evrschil uit maken, dus ik zei, ja mijn vriend is 1.95 ....

Nou oke, of ik de volgende keer naar de klinisch VK wilde, of ik het goed vond, tja, best....

Mijn curve van 2 dagen voor het bijhouden van mn suiker, waren allemaal in orde, zoals het normaal hoort te zijn. Ik vroeg dus of ik perse in het ziekenhuis moest bevallen en of ik ook onder controle moest blijven bij mn eigen VK. Ja hoefde opzich niet zei ze... allemaal lekker vaag.

Ze had ook nog lekker gefrusteerd gebeld naar mn VK om te vragen om mijn kaart te faxen. En zei ze " Het gaat om K. ...... en ze heeft je ook nog niet ingelicht etc etc... "

Zo lekker weer even mijn frustraties van me afgeschreven, hopelijk is de klinisch VK wat aardiger en ben ik niet meer de dupe van het feit dat zij zo uitloopt met haar afspraken...

Nou fijn weekend allemaal!!!

x kim

Oh die stomme gynaecologen ook!
Ik weet er alles van. Ik loop ook in het ziekenhuis ivm hoge bloeddruk.
Mijn ervaring met de gyn is ook zo, lekker onverschillig en onpersoonlijk. Van de week moest ik weer naar het ziekenhuis en ik moest 1,5!! uur wachten op mijn afspraak...
Ik ga nu ook naar een klinisch VK en die zijn wel erg fijn en meelevend.
Hoop dat dit bij jou ook het geval zal zijn! Laat je niet gekmaken en kom voor jezelf op hoor!
En schrijf je frustraties maar lekker van je af!!!

Wat een onpersoonlijk mens zeg....!
Net alsof jij het er naar gmaakt hebt om "zwangerschapssuiker" te hebben. K zou me er niet teveel zorgen om maken en van aan trekken.
Volgens mijn gyn werd t kindje ook wel groot, maar is met 7 pond geboren....
Iig...lekker blijven genieten van je zwangerschap, en heerlijk dat je je kleintje ff snel kon zien!

Terug
Bovenaan