Eerste bezoek verloskundige gehad

Hey hey Meiden,

Vanmiddag bij de verloskundige geweest veel vragen moeten beantwoorden.
Ze heeft ook 3 buisjes bloed afgenomen dat wordt nu getest.
Mijn bloeddruk was veelste laag 80/60 vandaar dat ik me zo moe en misselijk voel.
Ze kon de baarmoeder al heel goed voelen,en ze heeft geprobeerd het hartje te beluisteren maar het was nog te vroeg dit kan ook komen omdat ik een onregelmatige cyclus heb dus misschien wel iets minder lang zwanger ben dan 8 weken bv 7 weken.
Mijn andere verloskundige is ook toevallig mijn buurvrouw hier in de straat had al gezegd dat als we het hartje nog niet konden horen ik volgende week gewoon weer langs mocht komen dat is wel heeel erg lief van haar.
Zij had ook mijn vorige bevalling gedaan.
Maar goed ik hoefde me er geen zorgen over te maken want het is bijna nooit te horen zo vroeg met 8 weken.
Verder heb ik een koffertje meegekregen met allemaal spulletjes boekjes speeltjes heel leuk.
En werd ik gewogen.

Nou dat was het meiden,
Allemaal veel succes bij de verloskundige deze aankomende weken.

Liefs Zonnetje

Hi!

Wel fijn dat buurvrouw verloskundige is! En al helemaal ideaal dat je wat vaker langs mag/kan komen. Ik neem aan dat ze uitwendig hebben geprobeerd om naar het hartje te luisteren?
Maandag heb ik mijn 1e (inwendige) echo. Ik ben dan als het goed is 7w2d. Ik ben echt heeel benieuwd!

Wat kan je nou verder aan die lage bloeddruk doen?

Liefs!

Jeetje,das echt een lage bloeddruk.Geen wonder dat je je niet zo lekker voelt!

Hopelijk zijn je uitslagen wel allemaal goed.Misschien is je ijzer ook wel wat laag,dat zou ook verklaren waarom je zo moe bent.

Hopelijk kan je de volgende keer wel het hartje horen.

Wat leuk dat ze zo'n koffertje met spulletjes geven!

Wanneer mag je weer komen??

Terug
Bovenaan