eerste bezoek verloskundige

Hoi!
Vandaag voor het eerst naar de verloskundige geweest. Had de afspraak al 4 weken geleden gemaakt en die weken leken wel jaren te duren.
Want...ik heb namelijk totaal geen idee hoe lang ik al zwanger ben!!! Ben na het stoppen met de pil erg snel zwanger geworden en had nog geen regelmatige cyclus. De vk schat de zwangerschap tussen de 6 en 10 weken, lekker vaag dus!
Maar morgen gaat ze een afspraak maken voor een spoedecho om de termijn te laten bepalen. Helaas doen de vk dat niet zelf op de praktijk. Ik ben deze week nog aan de beurt en dan komt er eindelijk een eind aan deze onzekerheid. We willen het onze familie en goede vrienden heel graag vertellen, maar het voelt een beetje gek om te zeggen: we zijn zwanger maar wanneer de baby ongeveer geboren wordt weten we nog niet. Dus nog hooguit een paar dagen wachten. Joepie!
Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het echt eventjes kwijt!
Groetjes!

Hey mama in spe, wat jammer dat je de kleine nog niet hebt kunnen bekijken. Die paar dagen duren dan heel lang...
Ik hoop dat je al 10 weken bent en het tegen iedereen kan gaan vertellen!
Gefeliciteerd met je zwangerschap en heel veel succes en plezier bij de echo!!

Liefs Sonja

Het is inderdaad wel een handige schatting, die had je zelf ook wel kunnen verzinnen... Maar je krijgt nu wel een echo en hopelijk ben je inderdaad al een week of 10, 6 weken is dan weer een soort "tegenvaller", succes met wachten!

Gr. Dabanne

Hoi!!
Ik heb het elders ook al geschreven. Maar ik blijk dus al verder te zijn dan 10 weken.
Namelijk..........(vandaag) 11+6 dagen!!!Joepie!!!
Uitgerekend op 16 april.

Echo was echt super. Vriendlief en ik waren helemaal perplex toen we de kleine opeens in beeld zagen. Ze zette het apparaat op mijn buik en meteen zagen we hem/haar al!!! Ik kon mijn ogen niet geloven. Hoofdje, hartje, beentjes, armpjes, kaakjes, neusje waren allemaal al te zien.
We liepen een half uur later helemaal beduusd naar buiten. En we zijn dolblij!!!!

Terug
Bovenaan