Eerste bezoek ziekenhuis

<p>Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Ik ben Patty en heb sterk de wens voor een tweede kindje, maar na mijn bevalling (nu ruim een jaar geleden) is mijn cyclus nooit meer teruggekomen. Ik heb helaas geen borstvoeding kunnen geven maar desondanks wilde de huisarts een jaar wachten voordat ik een doorverwijzing kreeg. Mijn hormonen zouden 'vanzelf' wel herstellen. Nou, nee dus. Afgelopen week toch eindelijk in het ziekenhuis geweest en uit de echo bleken weinig eiblaasjes en een heel dun baarmoederslijmvlies. Voor mij is het nog een beetje een raadsel wat dat allemaal betekent. Er is bloed afgenomen en as maandag bellen ze voor de uitslag. Ik vind het allemaal best spannend! Zijn hier mensen die in dezelfde situatie zitten of ervaringen willen delen? (ps: als er een groep is waar dit beter thuishoort, dan hoor ik het graag hoor!) </p>

Hey Patty!

Dat klinkt inderdaad als een spannend verhaal. Hopelijk komt alles uiteindelijk wel goed terecht. Ik heb er geen ervaring mee dus kan helaas geen advies geven. Ik wens je heel veel succes!

Hallo dames  ik ben ook nieuw hier .
Ik en mijn vriend proberen al rond 2 jaar zwanger te worden  bij een bezoek aan de huisarts is er bij mij geleken en zaten en wel eitjes bij mijn vriend is zijn zaad onderzocht en daar zaten ook geen afwijkingen in nu hebben wij  12 januari onze eerste afspraak in het ziekenhuis bij de gynaecoloog  heeft iemand dit eerde meegemaakt en weet wat ik een beetje kan verwachten van zo'n eerste afspraak? 

Terug
Bovenaan