eerste bezoek zkh zit erop, enne collega verteld ! enne gierende hormonen (pff)

Haaaai lieve mensen,

Vandaag eerste bezoek weer gehad, moet vrijdag terugkomen om de groei van het eitje in de gaten te houden. Ik lees vaak dat jullie moeten prikken, ik krijg een inwendige echo en weet precies hoe groot het eitje is. Hoe zit dat met het prikken?
Trouwens wel spannend om de tweede ronde in te gaan!

Vandaag voor het eerst mijn zwangere collega gezien. Ik had gisteravond toch wel spanning en wilde dit met haar bespreken. Vanmorgen dus een tikkeltje nerveus toen ik haar zag. Dit merkte ze wel, heb haar toen verteld dat ik moeite had met haar buik en dat ik het helemaal niet erg vond dat ze vanaf volgende week met verlof is. Samen hierom gelachen en ff traantje weggepinkt, ze begreep het volkomen! Ze zou morgen een grote jurk aantrekken hahahahaha. Het lucht zo op om het te vertellen! Hup spanning weg en goed gevoel weer terug

Verder enorm last van gierende hormonen. Diverse mensen om me heen moeten weer mee buigen met mijn buien, laat alles uit mijn handen vallen (net een dure pan laten vallen hup deuk erin , grrrrr)  het ene  moment zit ik keihard te lachen en het andere moment zit ik te sjanken om niks. ach ik lach dr maar om (of huil ) ik weet waar het voor is maar grukydgfjlbvk.shg#vjkghm.bvl/#zg leuk is het niet altijd.
Verder is alles best goed met me hoor
Fijne avond
liefs sjanneke

Hoi Sjanneke
Gelukkig maar dat dat dan ook weer uit de wereld is en dat je collega er wel om kon lachen.
Ik zelf krijg net als jij echo's om te bepalen wanneer me eisprong is maar als ze groot genoeg zijn moet ik wer ovulatie testen tegen aan gooien om te bepalen wanneer ie daadwerkelijk springt

Fijn dat je er weer positief tegen aan gaat en wat de hormonen betreft ze zijn niet prettig maar we nemen ze maar voor lief!

Groetjes sabine

Hoi Sjanneke,

Goed van je dat je het met je collega hebt besproken!! Lief dat ze zo goed reageerde.
Om even op je vraag terug te komen. Ik krijg geen echo's maar moet bloed laten prikken vanaf dag 10 van mijn cyclus. Dat prikken gaat door totdat ze mijn LH piek zien. Dan weten ze zeker dat mijn eisprong binnen 24 tot 36 uur zal gaan plaatsvinden. Op de dag dat ze de piek zien bellen ze me en dan moeten  we de volgende ochtend voor de IUI komen.
Ik heb nu 2 keer meegetest met ovulatietesten maar die waren niet positief toen het bloed wel een LH piek liet zien. Er kwam wel al een 2e streepje maar dat was nog lang niet dikker dan het controlestreepje. Het bloed is dus een stuk nauwkeuriger. Het is een gedoe want ik ben nu bv 5 dagen achter elkaar wezen prikken om 8 uur. (ook op zondag en hemelvaartdag) maar ik vind het prettiger dan hormomen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

lfs inge

hoi Inge,

dank je wel voor de uitleg! Ik zelf moet een spuit zetten als het eitje groter is dan ongeveer 18 mm, anderhalve dag later springt ie en krijg ik de insimi. Inderdaag wel een toestand om zo vaak naar het ziekenhuis te moeten vooral met dat prikken van jou!
Hoe gaat het verder? is het wachten vol te houden?

Liefs Sjanneke

Hee Sjanneke,

Wat spannend allemaal hoor, en wat goed en fijn dat je met je collega hebt gepraat, valt dat tenminste weer van je af. En die hormonen he soms om gek van te worden, ken dat maar al te goed alles uit je handen laten vallen, hahaha hoop dat je niet al te veel baalt van je mooie pan. Houd je ons op de hoogte over de groei van het eitje a.s. vrijdag.

liefs Mick

Hoi

Lekker stampen en even uit je dak gaan ach ja heel herkenbaar. Die hormonen kunnen soms rare dingen met je doen. Zelf jou mooie pan heeft er aan moeten geloven
Goed dat je het tegen je collega heb verteld dat is een kunst op zich. Ik heb het nog steeds niet gedaan.
Ik wil je heeeel veeel succes wensen met alles en hopelijk ben je snel klaar met al die hormonen en kom je met goed nieuws op het forum.
Of ben je nog lang niet klaar met alles?

groetjes rozemarijn

Terug
Bovenaan