eerste cb afspraak Connor

Vandaag voor de eerste keer met Connor naar het CB geweest.
Allles gaat goed met ons mannetje. Hij is nu 4390 gram en 54 cm (geboren 3935 gram en 51 cm en afgevallen naar 3570 gram).
Ze zijn erg tevreden en wij ook! De bv loopt ook nog steeds prima!

Connor nam meteen wraak dat ik hem wakker maakte toen we daar waren. Zodra zijn luier uit was en ik hem optilde poepte hij me helemaal onder! Uitreraard had ik geen schoon shirt of iets dergelijks bij me en was ik lopend naar het cb gekomen. Ik kon dus -helemaal geel van de bv poep- terug lopen. Gelukkig viel het grootste deel van de vlek weg achter de kinderwagen hahaha!

Connor spuugt best wel veel na een voeding en dat komt heel waarschijnlijk omdat ie te gulzig drinkt. Ik moet 'm nu dus 2 á 3 keer per voeding laten boeren tussendoor, nu willen zijn boertjes nogal eens op zich laten wachten dus dat kunnen nog lange voedingen gaan worden. Als het spugen hierdoor niet minder wodt moeten we met hem naar de manueel therapeut of de osteopaat omdat het dan nog kan komen van de vacuumpomp en de bevalling. Maar het gulzige drinken lijkt mij meer voor de hand liggen in dit geval. Je hoort hem echt giga-slokken nemen!
Kortom: geen spannende dingen, alles gaat lekker zijn gangetje, ook met mij zelf. Mijn stuitje is zo goed als genezen, denk dat ik over een week wel van de pijn af ben. Nu alleen nog helemaal de aambeien weg en dan hoor je mij niet meer klagen hoor!
Ben inmiddels ook al 13.5 kg lichter dus nog maar 11.5 kilo te gaan, dan ben ik op mijn oude gewicht. Ik wil er daarna nog wel 5 kilo af hebben want die moesten er toch al af, dus die gaan in de bonus-ronde.
Nou, ik ga nu nog even snel stofzuigen voordat Connor weer wil eten, moet wel weer wennen aan het feit dat je alles om de voedingen heen moet plannen hoor! Vanavond weer een kraamvisite op de stoep dus moet er even voor zorgen dat we er knap bij zitten natuurlijk ;-)

Liefz Esz

fijn zeg dat alles zo goed gaat. ik werd bij het cb onder geplast en had net als jij geen schoon shirt bij me, ach ja wat doe je eraan. ik weeg 4 kilo minder dan voordta ik zwanger werd dus hoef er niks extra af te halen alleen maar eens beginnen aan mijn buikspieren trainen

Terug
Bovenaan