eerste controle icsi

Vandaag hadden we de eerste echo(  eicel blaasjes meting.).. ze waren erg tevreden en we hebben er acht geteld van gemiddeld 15mm en meer!!
maandag de tweede echo en dan horen we de definitieve punctie datum, w.s wordt het een dag eerder(geen 13mei maar de 12e)
spannend!!!

Verder gaat hier alles prima, voel me wel een junk,met al dat gespuit,maar het is goed te doen. alleen een beetje gerommel in mijn darmen wat erin resulteert dat ik 1 tot 2x perdag naar het toilet kan i.p.v een keer in de drie dagen! dus voor mij een voordeel!!

Rozemarijn, ben je vandaag ook niet begonnen met spuiten??? en???

Hoi,
Vergeef mij mijn mischien stomme vraag maar hoe gaat het dan verder na de punctie? Ik weet wat icsi inhoud maar hoe het nou in de praktijk gaat.... Ik ben zo benieuwd.

hoi noortje! geen domme vraag hoor!
voor de punctie racen wij naar de VU, daar mag mijn man een potje volgooien waarna ze de zaadcellen gaan bewerken. weer terug naar gooi-noord voor de punctie en dan racet mijn man met mijn eitjes weer naar het vu waar de icsi behandeling plaatsvindt(het bevruchten van mijn eicellen.) Na 2 a 3 dagen worden de meest goede bevruchte eicellen teruggeplaatst bij mij en moet ik zo'n twee weken wachten of ze innestelen. ik ben eigenlijk direct zwanger met de terugplaatsing,maar of het blijft zitten...dat wordt duimen!

Hoi petra

Ben inderdaad begonnen met prikken en je had me moeten zien met met buisje vloeistof me alcohol doekjes en instructie in de hand om maar niks verkeerd te doen. Dit alles met een iet wat trillend handje maar goed.....
Hup het apparaatje in en daar ging hij dan help ik durf niet zo goed meer opeens zat ik in de gang. Daar kwam de redende engel aan en hup.
O ja het deed geen zeer maar toch...

Zo nu durf ik het weer alleen best eng zo in het echie. De grootte held op sokken.

Mooi dat alles zo goed groeid en dat het allemaal kan maf idee he.
Wel bijzonder hoor!!!!

groetjes rozemarijn

Dat is dus een heel gedoe met al dat racen! Hebben jullie de auto wel opgevoerd!!!
(hihihi) (beetje humor moet kunnen toch?!)

Ik hoop echt dat het raak zal zijn!!
Liefs inge

Dus dat is superspannend voor jullie de komende tijd! En hoe groot is dan de kans dat het innestelt, gebeurt dat dan niet automatisch bijna altijd? Geweldig toch dat het zo kan. Ik duim echt mee! groetjes

Terug
Bovenaan