EERSTE CONTROLE

HOI IEDEREEN. MAKEN WE HET ALLEMAAL NOG EEN BEETJE GOED.NOU MET MIJ GAAT HET ONDANKS DE MISSELIJKHEID EN MOEHEID WEL GOED.MOEST VANMORGEN VOOR HET EERST NAAR DE HA EN DAAR BEN IK EEN BEETJE TERLEURGESTELD WEGGEGAAN.OP BABBYBRABBEL HAD IK UITGEREKEND HOELANG IK ZWANGER WASEN DAT IS VRIJGAG 1O WEKEN,DUS DACHT IK DAT IS MOOI DE EERSTE CONTROLE MAAR NEE HOOR IK MAG OVER 3WKN BLOED LATEN PRIKKEN EN IK MOET OVER 6 WKN MAAR WEER TERUG KOMEN.HIJ ZEI DAT IKDAT IK NOG MAAR 8WKN WAS TERWIJL BABYBRABBEL ZEGT DAT IK IN DE 9E WK ZIT. DIT WOU IK EVEN KWIJT .OVER 6WKN ZOU IK DAN 14 WKN ZIJN VOLGENS HEM.IK KRIJG OOK GEEN ECHO PAS ALS ER IETS AAN DE HAND IS. DAT VIND IK JAMMER .NOU NU HOU IK OP VAN ZEUREN ER ZIJN ERGERE DINGEN TOCH MAAR IK MOEST HET EVEN KWIJT. TOT DE VOLGENDE KEER.
 
ja inderdaad ik ben vandaag 5 weken zwanger en de babyrabbel geeft de 6 de week aan want daar ben je in bezig!
succes en bloedprikken daar moet je gewoon op staan!! ik heb het de dag nadat ik wist dat ik zwanger was al laten doen (dus met 4 weken) en dan duurt het nog twee weken voordat de uitslag er is!
nou succes en gewoon een verloskundige bellen daar maak je dan een afspraak mee dat moet je toch zelf doen.
liefs sandra
 
Inderdaad, als je 8 weken volgemaakt heb begin je aan de 9e week. Ik ben nu 26 weken en 2 dagen en zit dus in mijn 27e week.

Die capslock is inderdaad een beetje vervelend en lastig leesbaar ook.

groetjes, jane

 
Terug
Bovenaan