eerste dag gewerkt

zo vandaag ook maar weer eens gaan werken na bijna een half jaar verlof :)
Joris is morgen 19 weken en ik heb de luxe gehad om zo lang vrij te hebben.
helaas was Joris nu ziek. ik had hem al een aantal keren naar het kdv gebracht en dat ging goed, maar natuurlijk gaan daar veel bacterieen rond. dus in het weekend werd hij ziek. heel erg verkouden en ondertemperatuur. gisteren bij de dokter geweest en met die lage temperatuur mocht hij niet naar het kdv. dus net nu hij moest, mocht hij niet. gelukkig had mijn schoonmoeder vandaag vrij. Met Joris ging daar gelukkig alles goed en ook op mijn werk was alles weer zo gewoon, maar ik ben nu wel echt heel erg moe. maar het viel me gelukkig allemaal heel erg mee.

gr floor

Hoi Floor,

Gelukkig heb jij je eerste dag er weer op zitten!! Ik moet morgen ook weer werken, Milan wordt vrijdag 19 wk, zit mij al geestelijk voor te bereiden  en heb al mijn tassen al klaar staan (spullen voor Milan, voor Chiara, mijn kolf spullen pfff). Milan voelt zich ook niet zo lekker de laatste dagen en is nu 's nachts heel erg aan t spoken met nog een voeding om 23.00, 2.30 en 6.00, hoop dat ik me morgen niet verslaap hahaha.
Hoop dat t snel weer beter gaat met Joris en hoe deed het trouwens de laatste keren op het kdv?

Gr. ESther

Hoihoi,

Fijn dat je eerste dag werken weer mee is gevallen.
Alleen jammer dat Joris dan nu net ziek is. Gelukkig dat je hem bij een vertrouwd iemand kon achterlaten. Anders ga je ook niet op je gemak werken.
Hopelijk is hij snel weer beter en veel plezier op je werk de komende dagen.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Hoi!
Ben blij te horen dat het je allemaal meeviel.
Ik zit er nl. nu alvreselijk tegenaan te hikken dat ik eind november weer aan de slag moet en de zorg voor Amy uit handen moet geven.

Liefs,
Marian

Hoi Floor,

Gelukkig ging het goed! Tch wel weer fijn hoor, weer werken.........Ik merk echt dat ik er meer energie van krijg de laatste tijd. Ben juist ambitieuzer ineens dan voor Tijn, gek he?

Wel rot dat net als je weer moet beginnen, Joris ziek wordt,..Maar ja, volgens mij is iedereen verkouden nu hoor, hier in huis ook iedereen. en op school (mijn werk) ook.......

@Esther: zag dat jij ook weer begint (vandaag toch?). Heel veel succes en vooral veel plezier!

Liefs, Eline

@ esther.
hoe is jouw eerste dag werken gegaan?
dat is wat met die spullen slepen he. dat heb ik ook. en gisteren was de koelkast waar ik mijn melk bewaar afgesloten, gelukkig kon ik nog een congierge vinden met de sleutel, hahaha. (ik werk op school en heb de melk in de algemene kantine in de koelkast staan en die wordt dus afgesloten als de kantinemedewerktser naar huis gaat)

het is trouwens verder heel goed gegaan met Joris op het kdv. de laatste keer dat we hem gingen halen gaf hij een hele grote lach, mijn hartje smolt.

gr floor

Hoi hoi,

Zo, ook weer de eerste dag er op zitten!! Was toch wel weer lekker en gezellig op mijn werk. Nog niet zo veel gedaan natuurlijk, behalve dan mijn mails lezen en kletsen en dan weer kolven, maar ach dat hoort erbij met zo'n eerste dagje. Was weer wennen hè na zoveel maanden thuis te hebben gezeten.
Gelukkig trouwens dat je je melk nog kon pakken zeg, anders was Joris niet zo blij met je geweest hahahah, alhoewel je misschien ook wel een voorraadje in je vriezer hebt. Heb jij trouwens genoeg kunnen kolven voor de volgende dag? Ik had vandaag bijna 500 gekolfd, maar ik had 560 meegegeven en dat was allemaal opgegaan...
Wel fijn gevoel hè als je  weet dat je Joris goed achterlaat, anders ben je er de hele tijd maar mee bezig op je werk!!
Nou, morgen nog een ochtendje werken en dan is het alweer weekend!
Gr. Esther

Hahaha, Esther, ik laat net een berichtje achter op je hyves met de vraag hoe het was vandaag! Fijn dat het wel weer goed was!
Echt knap hoor dat jullie toch gewoon doorgaan met kolven, heb er bewondering voor! Lijkt me best lastig namelijk.......
groetjes.

Terug
Bovenaan