Eerste dag nieuwe cyclus

<p>Hoi,</p><p>Ik ben vanaf mei gestopt met de pil. Sindsdien een vrij regelmatige cyclus van +- 32 dagen. Ik ben dan 3 dagen echt ongesteld en soms nog een dag bruin bloedverlies. </p><p>Nu we echt aan het proberen zijn veranderd mijn menstruatie. Vorige ronde heb ik 10 dagen bloedverlies gehad. Op 1 moment heel hevig in de wc en verder druppels. In die 10 dagen 2 tampons gebruikt. </p><p>Deze ronde begon 10 dagen na mijn eisprong (dinsdag) met bruin bloed verlies na het plassen. Alleen op papiertje, niet in de wc. Dit was woensdag en donderdag oom het geval. Vrijdag en zaterdag kreeg ik rood bloedverlies. Na het plassen ook een paar druppels in de wc. Vandaag was er niks meer te bekennen. Ik heb deze menstruatie geen tampon of maandverband hoeven gebruiken. Nou vroeg ik me alleen af welke dag de eerste dag van mijn nieuwe cyclus is. Vrijdag? Omdat het toen pas rood was? Of toch al gewoon dinsdag?</p>
 
Lastig! Zeker dat het geen innestelingsbloeding was? Zo nee, zou ik rekenen vanaf vrijdag. Had vorige maand ongeveer hetzelfde en ben toen gaan rwkerek vanaf het moment dat het echt rood was. Maar als je veel minder vloeit dan normaal zou ik er toch een testje tegenaan gooien 
 
Bezig bijtje Heel gek, maar had deze ronde echt het gevoel dat het raak was. Niet door symptomen, maar gewoon een gevoel van binnen. Maar sinds het bloedverlies is dat gevoel ook helemaal weg. Niks in me denkt nu nog dat ik zwanger kan zijn.
Ik heb zaterdag (14 dagen dpo) een gewone action zwangerschapstest gedaan. Deze was negatief. 
 
 
 
Terug
Bovenaan