eerste dagen na de ovulatie

Hallo meiden!

Ik had een vraagje...
Mijn vriend en ik zijn sinds december bezig om zwanger te raken.
Ik heb afgelopen vrijdag 9 feb mijn eisprong gehad. Dit zijn natuurlijk best wel spannende dagen maar nu vroeg ik me af of  je een aantal dagen  na de eisprong al last kan hebben van zwangerschapsverschijnselen of is dit echt pas nadat je ongi had moeten worden??

Ik vraag me dit af en ik hoop dat iemand mij kan helpen???

Groetjes Jessica

Halloo,

In principe kan het wel hoor. Bijvoorbeeld dat je dingen opeens heel sterk ruikt of dat je wat pijn in je onderbuik hebt. Dit kan helaas ook duiden op je aankomende menstruatie. Ik dacht dat ik een beginnende blaasontsteking had, moest vaak plassen enzo. Ben dus zwanger. Ik had er eigenlijk al een paar dagen na de ovulatie last van.

Ik hoop voor je dat het snel lukt!

groetjes Empe

Hoi Jessica,

Dat zou geweldig zijn he als het al zo snel raak is! Zwangerschapsverschijnselen worden veroorzaakt door het zwangerschapshormoon. Dit hormoon wordt aangemaakt vanaf het moment dat het embryootje zich heeft ingenesteld. Meestal is dit tussen de 3 en 5 dagen na de ovulatie. Meestal begin je dus in de 2e week na de ovulatie pas wat te voelen en vaak zelfs pas na je nod. Maargoed misschien heb jij wel een snelle innesteling gehad en reageer je sterk op de hormonen!
succes!
gr.Ing

Hoi Jessica,

Ik had ook al heel snel zwangerschapsverschijnselen. Ik was voornamelijk een beetje duizelig en snel moe. Mijn man en ik waren op dat moment op  vakantie en liepen heel Italië rond. De eerste dagen van onze vakantie gingen goed, totdat ik een klein beetje gekleurde afscheiding verloor. Dat was  in mijn eisprong/innestelings-periode.
Vanaf die dag was ik dus ineens heel snel duizelig en snel moe. En dat werd alleen maar erger. Plus dat ik later ook misselijk begon te worden. Een heel aantal dagen later zagen we de 'oorzaak' op een positieve zwangerschapstest.

Groetjes, Marisa

Hallo meiden!!!

Hier nog even een berichtje terug!
Hardstikke bedankt voor jullie reactie!
Ik heb niet echt zwangerschapsverschijnselen maar ik vroeg het me gewoon af!
Ik zit nu in de derde dag na mijn ovulatie en heb af en toe een wat zeurderig gevoel in mijn onderbuik (is niet echt pijnlijk ofzo) en verder verlies ik ook regelmatig vocht (een soort van licht slijm verlies, is ook gewoon doorzichtig).
We gaan het allemaal wel weer zien rond de 24 ste zou ik ongesteld moeten worden dus!!!!
Zou leuk zijn als het zo snel al raak was ja!

Nou ik hoor jullie nog wel!!!

xx Jessica    

Terug
Bovenaan