eerste dagen weer werken

Mijn eerste helft van de werkweek zit erop.
Het is toch wel weer heel lekker om op het werk te zijn en dan vooral tussen mensen die echt antwoord geven (al geef ik les aan kinderen tussen de 12 en 18 en is dat dan ook maar afwachten, maar het huilen valt hier stukken mee ;-)
Sara voor het eerst wegbrengen was lastig maar de tijd gaat gelukkig ook wel heel snel.

Gisteren na een halve dag op het kdv was ze erg moe, vandaag vanaf 7.30 uur ging het een stuk beter. Ze heeft daar heerlijk liggen slapen. Nu maar zien hoe het morgen gaat.
Vrijdag is papa lekker thuis en kan ze ook thuis blijven.

Zelf wel behoorlikjk moe, maar niet vervelend. Maar hoe dat na vrijdagmiddag is?

Fijn dat het goed is gegaan en dat je het lekker vond om weer aan het werk te zijn.
Dat geeft me wel een beetje moed. Ik moet maandag weer beginnen en Lars gaat morgen voor het eerst naar het kdv.
Fijn dat je vriend/man op vrijdag thuis is. Geloof dat je moe bent, denk dat dat vrijdag helemaal zo zal zijn. Hoeveel uur werk je?
Succes met de rest van de week!

Liefs Kim

Ooh jouw verlof zit er al weer op! Wat gaat het toch allemaal snel!

Fijn dat het je weer goed bevalt op je werk. Het went vast snel!

x

Lekker he, even weg! Ik deed het wel met pijn in mn hart (Levy was net 4 weken toen ik naar school moest, voor toetsweek) maar had ook inderdaad dat het fijn was om met mensen te zijn die antwoorden ;) Voelt gewoon prettig! Geniet er ook maar lekker van. Maak je veel uren?

Wel lekker dat het zo goed gaat en idd geen gehuil maar gewoon gepraat :) is ook wel weer leuk!
Moest wel lachen om het begin stukje van jou! Hier is ook een kleine meid die graag huilt, ik hoor haar zelfs als ze er even niet is........ik moet 8-3 weer beginnen en het begin gaat lastig worden (was bij de oudste in ieders geval wel, in tranen naar het werk) maar de grote mensen wereld is ook wel weer lekker. Beetje dubbel eigenlijk je wilt bij je kinderen zijn maar je wilt ook aan het werk......
Groetjes

Wat fijn dat t met Sara zo goed gaat! En voor jou lekker dat je met veel plezier weer aan t werk bent!
Hoeveel uur werk je per week?
En een papa dag is ook ideaal voor de papa's! Geen beter-wetende mama in de buurt ;-)

Ik moet officieel 15 maart pas weer beginnen....maar ik heb mijn baan opgezegd...
Ik heb een oproepbaan gevonden die mij meer uitdaging biedt en aansluit bij de opleiding die ik volg..
Daar ga ik maandag mijn contract voor tekenen en dan ingewerkt worden...wellicht eerder dan 15 maart, maar dat is prima.

Fijne werkdag weer vandaag!

Groetjes Brigitte

Hoi allemaal,

Ik werk 80%, dat is 18 lesuren en officieel 32 uur met al het andere werk erbij.
Op dit moment houdt dat in dat ik zo ongeveer een half uur voordat ik begin op school ben en 2 van de 4 dagen een uur langer blijf om dingen te regelen.
De andere uren zoals nakijken, lessen voorbereiden en contact met ouders, etc. kan ik gewoon thuis doen in de uren dat Sara slaapt. Dus dat is wel erg prettig.

Terug
Bovenaan