eerste decemberbaby geboren!

Nou mama's! Even wat anders dan de MG... wordt er beetje dol van op het moment...

De eerste decemberbaby is geboren! Ondanks dat we natuurlijk hopen dat die van ons nog even blijven zitten en dat het met de decemberbaby allemaal op de pootjest terecht gaat komen, komt het voor ons als januari-mama's allemaal wel heel dichtbij nu!! Heerlijk toch dat het einde in zicht komt... en zeg nou zelf... eigenlijk gaat het toch ook nog allemaal wel heel heel snel als je erop terugkijkt? Maar ja, da's altijd achteraf natuurlijk want ik ben heel eerlijk; IK BEN HET ZAT!!!!! nu al... haha....

Liefs en een fijn weekend!
Sunny

Jeetje, dat is wel wast vroeg ja. Hopelijk duurt het nog heel lang voor de eerste januari-baby komt, want dat is nu echt nog te vroeg. Hoewel voor de meesten al wel levensvatbaar. TEnminste....

Zelf vind ik het wel zwaarder worden, maar ben het nog echt niet zat. Het gaat zo goed deze keer, dat ik er ook nog wel even van genieten wil. Dat getrappel heerlijk. Ik ben alleen erg moe, maar verder heb ik echt nergens last van. Terwijl ik de vorige keren behoorlijk bekkenpijn had.

Ik las het idd op december! Wel veel te vroeg! Maar zoals je kan lezen gaat het wel redelijk goed met het meisje toch?!

Grappig ik d8 als het november is plaats k een topic met: Hoera alleen december nog voor ons! Haha! Nou bij deze .... MEIDEN WE HEBBEN ALLEEN DECEMBER NOG VOOR ONS!!!! En das een maand waarin er ongetwijfeld al mama's gaan bevallen van ons januari forum!!

Liefs Janne

ja, wat gaat de tijd snel eigenlijk he! Ik weet nog dat ik net wist dat ik zwanger was en het allemaal eindeloos verweg leek haha. En nu stond er vanmorgen op mijn zwangerschapskalender dat ik vanaf vandaag in het derde trimester ben beland! Ook al klinkt 24 januari nog ver, nog 12 weken te gaan klinkt al best dicht bij haha.
Liefs,
Mar

Terug
Bovenaan