<p> hallo lieve dames, </p><p>mijn partner en ik stonden op het punt om het medisch traject in te gaan (omdat we na meer dan een jaar nog niet zwanger waren na een miskraam).</p><p>maar tot onze verbazing bleek ik zwanger! We zijn er erg blij mee en volgens onze berekeningen zou ik nu 7 weken moeten zijn. </p><p>(Laatste menstruatie was op 30 augustus ) </p><p>omdat wij standaard al medisch zijn zijn we deze week voor het eerst naar de gynaecoloog geweest en kreeg ik een echo. Echter zagen we vrij weinig (zowel buik als vaginaal). Met 7 weken zou je in principe al een kloppend hartje, en vruchtje moeten kunnen waarnemen (wij zagen alleen een vruchtzakje en de gyn zei iets van een beginnend vruchtje tte kunnen zien) ik zag dit niet. Hij zei dat het eerder leek op een zwangerschap van 5 weken. Wat voor mij dan weer twijfels met zich mee brengt omdat we ovulatie testen hebben gebruikt. </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee, hoe is het afgelopen? </p><p> </p><p>Ik vind het best eng namelijk en ben bang dat het niet goed zit </p>