Eerste echo, dubbel gevoel

Vosca

New member
Hoi meiden,

we hebben vanmiddag om 14:00 onze eerste echo gehad. Omdat ze het niet met de echo op mijn buik kon zien besloot ze al snel om een inwendige echo te maken. En al snel zagen we hier een ienemiene klein wezentje zwemmen met een kloppend hartje. Dat voelde heel erg goed. Toen ze verder ging kijken vond ze nog een kamertje, met nog een wezentje. Helaas was hier geen hartslag meer waar te nemen.
We waren dus eigenlijk zwanger van een tweeling, maar er is er nu nog maar eentje. Het voelt zo dubbel. Eigenlijk ben je heel blij omdat je weer zwanger bent (dit wordt ons tweede kindje), maar tegelijkertijd voelt het heel vreemd dat er nog een wezentje in je zit wat niet meer leeft.
Ik weet wel dat het nog maar heel klein is, maar toch doet het echt iets met je. Ik had ook al een beetje een slecht gevoel over deze zwangerschap en slaap al dagen bijna niet omdat ik bang was dat de echo niet goed zou zijn. Gelukkig is de echo achteraf wel goed. We krijgen in ieder geval weer een kindje erbij. Ik moet helaas wel afscheid nemen van jullie. Ik dacht namelijk 10 weken zwanger te zijn, maar ik ben nog maar 7 weken zwanger. Ik ga mezelf dus maar eens voorstellen aan de december groep.

Geniet allemaal ontzettend van jullie zwangerschap!

Veel liefs Silvia
 
Jeetje wat heftig.... kan me heeeel goed voorstellen dat dat heel veel met je doet! Natuurlijk geweldig dat je het hartje hebt horen kloppen van een kindje... maar het blijft dubbel! Ik hoop dat je het een plekje kan geven en dat je ondanks dit toch kunt gaan genieten van je zwangerschap... heel veel sterkte!! Liefs, Denise
 
Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je ene kindje, ben wel blij voor je dat met je andere kindje alles goed is.
Wel jammer dat je nu naar de december mama's ga.
Geniet nu wel fijn van je zwangerschap.

Liefs Mariska
 
Hi meis,

Zo, dat is zeker een dubbel gevoel, zo blij met een nieuw leven en tegelijk een stukje verlies... Het lijkt me zo'n bizar gevoel!

Ik wens je veel plezier en geluk bij de Decembermama's, zo af en toe spiek ik er, het is een flinke en gezellige club!

Liefs!!
 
Terug
Bovenaan