Eerste echo echt super!!!!!!!!!!

Vandaag eerste echo gehad. Echt super spannend vond ik het. Het was echt super onze kleine beweegt nu al met zijn onderlichaam dus dat wordt wat als het groter wordt. het hartje luisteren vond ik ook echt het einde wat een last valt er dan van je schouders af. Nou hoop dat jou ervaring net zo was vandaag Carina.

Groetjes Margot

hoi hoi!!
 nou de mijne was nog niet zo beweeglijk hoor!   maar dat is normaal met 7 weken.
over 2 weken weer!!
het enige voordeel aan al dat verdriet is dat ik ons gupje nu heeeeel vaak mag gaan bewonderen!

toch een opluchting he! het voelt goed, maar het moment van de waarheid is dan toch wel spannen! ik had de gyn al gewaarschuwd dat ie waarschijnlijk mijn hart daar ook wel zou zien kloppen.

groetjes

Hoi Margot,

Ik las vanmorgen dat je vandaag je eerste echo zou hebben. Wat fijn voor je dat je de kleine hebt zien bewegen en het hartje hebt gehoord! Ik kan me voorstellen dat het een opluchting is.  Geniet er lekker van!

Groetjes Eefje

Hoi,

Fijn dat de echo goed was. Hoeveel weken ben je nu? Ik heb afgelopen maandag m'n eerste echo gehad en zag ons ukkie ook fftjes bewegen, helemaal super! Ik mag over 3 1/2 week nog een keertje gluren naar ons kleintje, aangezien dit een termijnbepaling was. Ik ben vandaag 9 weken.
Alvast een fijn weekend!

Terug
Bovenaan